חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אילו נתונים רצוי לשתף עם חברת השמה להייטק?

 

רבים אשר פונים אל חברת השמה להייטק במטרה למצוא עבודה בתחום חושבים כי ככל שהם יציגו את עצמם בצורה מושכת יותר מול חברת ההשמה, כך יהיה להם קל יותר למצוא עבודה, אך בפועל זו יכולה להיות טעות שתעלה לכם ביוקר רב לאחר מכן.

 

רבים אשר פונים אל חברת השמה להייטק במטרה למצוא עבודה בתחום חושבים כי ככל שהם יציגו את עצמם בצורה מושכת יותר מול חברת ההשמה, כך יהיה להם קל יותר למצוא עבודה, אך בפועל זו יכולה להיות טעות שתעלה לכם ביוקר רב לאחר מכן.

חברת השמה הינה מתמחה בתחום, מכירה היטב לא רק את דרישות העבודה של החברות השונות, אלא את אופי העבודה במקום, ובכדי לבצע את ההתאמה הטובה ביותר ביניכם לבין מקום העבודה, חברת ההשמה צריכה לדעת לא רק מהו הידע המקצועי שלכם או הניסיון התעסוקתי, אלא להכיר אתכם כמה שיותר, ולכן עליכם להיות שקופים מולה, גם מידע שיכול להראות לכם לא רלוונטי או כזה שלא יתגלה לעולם, אל תסתירו, זה עלול לפגוע בכם מאוחר יותר כשיתחילו בדיקות הרקע של חברות ההייטק עצמן. 

פיטורין או סכסוכים עם מקומות עבודה קודמים

כל חברת הייטק מבצעת בדיקת רקע על העובדים לפני שהיא בכלל מזמינה אתכם לראיון העבודה. בבדיקת הרקע הזו ייתכן מאוד כי הם יפנו אל המעסיקים הקודמים שלכם, גם אם לא רשמתם אותם כממליצים, ובמיוחד אם מדובר במעסיקים בתחום ההייטק אשר ייתכן כי יש להם היכרות אישית עם החברה המגייסת והמעסיקים בה. לכן, אם עברתם פיטורין מחברה אחרת או שיש לכם סכסוך עם מקום עבודה מסוים, מסרו את כל הפרטים הללו אל חברת ההשמה.

על פי זה היא תוכל להנחות את חברות ההייטק המגייסות והיא תוכל להסביר את הבעיה בצורה נכונה יותר. עדיף שהחברה המגייסת תשמע את הצד שלכם בצורה מקצועית מאת חברת השמה להייטק שהיא סומכת עליה, מאשר שהיא תשמע את הצד איתו אתם מסוכסכים ללא כל הכנה מוקדמת לכך.

רקע פלילי, גם אם הוא זניח

גם אם לפני 10 שנים הסתבכתם במריבה שכבר נשכחה, אך נרשמה במשטרה, וגם אם לפני 15 שנה נשפטתם על עבירה פשוטה וקיבלתם קנס זעום, אל תנסו להסתיר דברים כאלו מהחברות. ברוב חברות ההייטק מבצעים בדיקת רקע פרטנית מאוד שיכולה לגלות את הדברים הללו, ויכולים גם בשלבי הגיוס לבקש מכם אישור ממשטרת ישראל אשר יחשוף מידע שכזה. לכן, עדיף שחברת ההשמה תדע מכך, תוכל להסביר את העניין בצורה נכונה אל החברה המגייסת ותאפשר לכם לעבור את תהליך ההשמה באופן בטוח יותר, מאשר לעבור את כל הראיונות והמבדקים ואז יצוץ פגם מהעבר שיפגע בכם, ויהיה מאוחר מידי להסביר אותו, במיוחד לאחר שהסתרתם אותו.

חופשות גדולות מתוכננות

אם כבר הזמנתם טיסות לחופשה של חודש בתאילנד בעוד כחצי שנה, או שאתם מתכננים חופשה משפחתית של כמה שבועות מידי שנה, אל תחכו לרגע בו תתקבלו לעבודה כדי לחשוף את זה, זה יכול לגרום להפסקת העבודה מולכם בשל קשיי אמינות, במיוחד בתקופת הניסיון הראשונית.

חברת ההשמה תוכל להעביר לחברה המגייסת מידע על כך מראש, והחברה תעריך את החשיפה והשקיפות הרבה יותר. בכל חברת הייטק חופשות הן לא דבר נדיר, רבים מעובדי ההייטק יוצאים לחופשות שנתיות ארוכות יחסית, ולכן זו לא צריכה להיות סיבה שתמנע מכם להתקבל לעבודה (אלא אם כן מדובר בחופשה ארוכה מאוד).

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות