חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שלושה טיפים לבחירת חברת פוליש

 

קיבלתם את ההחלטה לרענן את הריצוף, וחשוב מכך – החלטתם להפקיד את המשימה בידי המומחים. זוהי החלטה מצוינת שיש לה לא מעט יתרונות. כך תחסכו מעצמכם זמן רב, המון אנרגיות וגם לא מעט כאבי ראש. 

 

קיבלתם את ההחלטה לרענן את הריצוף, וחשוב מכך – החלטתם להפקיד את המשימה בידי המומחים. זוהי החלטה מצוינת שיש לה לא מעט יתרונות. כך תחסכו מעצמכם זמן רב, המון אנרגיות וגם לא מעט כאבי ראש. עם זאת, כדי שהתוצאה תהיה טובה באמת רצוי שתבחרו את חברת הפוליש המקצועיות והטובה שתמונה למשימה. איך בוחרים אותה? שלושת הטיפים שלפניכם יעזרו לכם להגיע לתשובה הנכונה.

 1 – ערכו סקר שוק

בשלב הראשון אתם צריכים, כמובן, לבחון את האופציות. רגע לפני שאתם עושים את זה נסו להגדיר לעצמכם מטרות ברורות וצרכים מדויקים. למשל, האם אתם זקוקים לפוליש עבור כל חדרי הבית או עבור הסלון בלבד? האם אתם מרעננים את הריצוף בבית או במשרד? תשובות ברורות לשאלות הללו יעזרו לכם להתמקד גם כשתערכו השוואה בין חברות פוליש שונות. כך תדעו בדיוק מה אתם צריכים ותשדרו לנציג החברה שלפניכם שאתם ממוקדים הרבה יותר. סקר השוק שלכם יהיה פשוט יעיל יותר.

 2 – מקצועיות וניסיון

עם רשימת חברות פוליש שתגבשו בעזרת ההמלצות של החברים, הרשתות החברתיות וגם בעזרת גוגל, התחילו להשוות בין האופציות שלכם. זה הזמן להגדיר מה חשוב יותר בבחירה שלכם, ואין ספק שהמחיר מקבל מקום של כבוד. מצד שני, נסו לתת משקל רב יותר למשתנים איכותיים שיש להם חשיבות רבה מאוד. חברת פוליש זולה היא לא בהכרח חברה מקצועית, ולבית שלכם מגיע פוליש איכותי באמת. שימו לב גם לניסיון החברה, בדקו מי הם חברי הצוות שמגיעים אליכם והקפידו לא להתפתות להצעות זולות מאוד בלי להבין מה באמת מסתתר מאחוריהן.

 3 – בדקו את האותיות הקטנות

אם ערכתם סקר שוק טוב והתמקדתם בנושאים החשובים באמת, יש לכם הצעת מחיר ביד. רגע לפני שאתם מזמינים את החברה להגיע ולבצע פוליש לרצפה שלכם, בדקו את הצעת המחיר קצת יותר לעומק. בעוד כולנו רוצים להאמין שלא ניתקל בהפתעות לא נעימות, הן עשויות בהחלט להתרחש ורצוי לנסות למנוע אותן מבעוד מועד. זה הזמן לגלות מה כוללת הצעת המחיר, האם יש לכם אחריות על השירות ולמשך כמה זמן, איזה ציוד יגיע אליכם הביתה והאם המחיר כולל מע"מ. גם אם השאלות הללו נשמעות לכם ברורות מאיליהן כדאי שתשאלו, רק למען הסר ספק ולמען השקט הנפשי שלכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות