חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 29 ביוני – 5 ביולי 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ 29 ביוני – 5 ביולי 2018

 

 טלה

מומלץ לנצל את המישור החברתי שלכם. אתם בתקופה שנוטה להדגיש ענייני בית ומשפחה. שימו לב, יש לכם נטייה להפרעות קצב שגוררות חוסר סובלנות לסביבה ופתיל קצר. הימנעו מקונפליקטים, גלו בגרות. עשו שימוש בקסמכם ונסו להיות נגישים, תקשורתית וחברתית. נטייתכם לחוויות יוצאות דופן עשויה להוציא אתכם משגרה מעיקה ולהקל במקרה של דכדוך מעיק.

 שור

התקופה עשויה להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. האמנים והפעילים שביניכם ימצאו את עצמם בעיצומו של פרויקט שאפתני. המעוניינים שביניכם עשויים למצוא בני זוג ביתיים שיתאימו לציפיותיהם. כוכב מארס מול מזלכם: אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. מרס נחשב כגורם לשיגיונות, ובהשפעתו קל למשמעת להתרופף. העדיפו היגיון בריא ותקשורת בונה.

 תאומים

התקופה עשויה להדגיש ענייני כספים, עסקים והשקעות, שתגיע לשיאה לקראת יום חמישי הבא. תהיו עסוקים בקידום יוזמות שאפתניות המצריכות עצבים חזקים, מצב שעשוי להעמיד רבים מכם בתחושת פגיעות ורגישות. מצד שני, מיקום ונוס בבית התקשורתי שלכם עד ה-12 ביולי, מצב שעשוי להיטיב ולסייע לכם. זכרו, עכשיו אתם נאלצים להתייחס רק לעובדות ולנתח מצבים על פי גישה מעשית, מכילה וסובלנית.

 סרטן

ענייני כספים והשקעות עשויים להעסיק אתכם השבוע. הכוכבים עשויים להשפיע בחוזקה על המתרחש בחייכם. יחסיכם עם אחד האנשים הסובבים אתכם עלולים להיות רעועים ולהגיע לכדי משבר. יש לשים לב כי מישהו מעוניין להוציא אתכם משלוותכם, או לערער את מעמדכם, במיוחד אלה שלהם יחסים טעונים איתכם. הימנעו מכל אלמנט כפייתי, מלחיץ ומגביל ושימרו על שפיות.

 אריה

שימו לב: האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות עד 22 ביולי. השבוע יש נטייה לאנשים סביבכם להעמיד את הסבלנות שלכם במבחן של מציאות מותשת. הימנעו מעימותים וממאבקי כוח שבהם אתם חשים צורך לכפות דעות על אחרים. הגבולות הרגשיים והאינטימיים שלכם יתרחבו, אם רק תצליחו לשמור על פתיחות. המשיכו לרענן מגעים חברתיים ותקשורתיים, ולוו את מעשיכם בקריצה ובחוש הומור, זה תמיד עוזר.

 בתולה

אתם נכנסים לחודש פרגמטי, ומעל לכל אתם שואפים להגיע למצוינות. חשוב שתגלו יוזמה והתעניינות, פעלו בקידום ענייני הלב וצרו מגעים מהסוג שעשויים לסייע לכם. מומלץ לנסות לשמור על רעננות וגיוון בכל סוגי מערכות היחסים שלכם. טיפ השבוע: אם אתם שרויים בחוסר שקט אנרגטי, התאוששו באמצעות פגישות מחודשות עם חברים, אלה עשויים להוסיף לחייכם ממד של אוורור מבורך.

 מאזניים

תקופת מזל סרטן עשויה להדגיש כרגע ענייני מעמד וקריירה. חשוב שלא תניחו ללחצים להוציא אתכם משלוותכם. החדשות טובות: ונוס (כוכבכם) עשוי לסייע לכם בקידום פרויקט חשוב, מצב שעשוי להיטיב עם גילויי יוזמה מצדכם מבחינה יצירתית, חברתית או רגשית. רעננו מגעים בארץ ומחו"ל. גילויי יוזמה מצדכם עשויים לזכות יזכו אתכם אולי בהזדמנות שבה אתם חושקים.

 עקרב

התקופה אמורה לייצר אנרגיה של תעוזה ויצירתיות פורייה, ואף לעודד ענייני רגשות ונסיעות. לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל. מצד שני, מסתמן רובד חזק מאוד של דעתנות, ועל רקע קשה מאוד ליצור שיתופי פעולה. שימרו על אנרגיה מבוקרת כי תזדקקו לה. מומלץ להיות תכליתיים וממוקדים.

 קשת

חלק מימי השבוע יאירו ויבליטו את הצדדים המדליקים באישיותכם, בעיקר את הקסם האישי שגורם לאנשים רבים להימשך אליכם. תוכלו לצפות לימים חברותיים, וטובים במיוחד למינגלינג חברי ועסקי כאחד. לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל. מצד שני, שימו לב, היו זהירים וממוקדים במגעים התקשורתיים שלכם.

 גדי

ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות עשויים להעסיק אתכם. עכשיו תוכלו להשיג במאמץ מרוכז ונחוש מטרות שהתקשיתם בהשגתן. אלה מעניקים תודעה ומודעות למטרות מפוקסות, שייטיב עם אלה שישכילו לשמור על יסודיות וטוטאליות. תוכלו ליצור קשרים או לחדש קשרים חלודים, והאינטואיציה תסייע ליודעים להקשיב לרחשי הלב. היו זהירים בהתנהלותכם הכספית.

 דלי

מיקום השמש במזל סרטן עד ה- 22 ביולי, עשוי להשפיע על בריאותכם/הרגשתכם. התקופה מדגישה ענייני עבודה, ומיקום כוכב המרץ והאנרגיה מארס במזלכם עשוי להעיד כי בנוסף, מתחים נלווים עלולים להתעורר ולפגום בתפקודכם. אתם מרגישים שמנסים לכפות עליכם משהו, או שמתנים את הקשר אתכם בתנאים מסוימים. אל תמהרו להתייאש – גלו אחריות ואורך רוח.

 דגים

נדרשת הסתכלות אמיצה ופתיחות עם אנשים ששיתוף הפעולה עמם עשוי לתרום למוניטין שלכם. יש עכשיו חשיבות למגעים עתידיים. מיקום הכוכבים עשוי לרמז כי מתקרבת לעברכם קארמה הישגית וכשתהיו מוכנים לקראתה, דלתות חדשות ייפתחו לפניכם. ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים. יש חשיבות למגעים עתידיים. עם זאת, גלו אחריות ואל תבטחו בזולת.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות