חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אמנות ונתינה

 

הדים חיוביים מאד לתערוכת צילום של יוסי וונש המתקיימת בימים אלה ביד שרה במודיעין. השבוע נערך טקס פתיחה רב משתתפים בנוכחות ראש העיר חיים ביבס ופעילי ציבור ותושבים רבים

 

אמש, יום ב’, בנוכחות למעלה מ-200 איש, בלובי המפואר של ’יד שרה’ במודיעין, נפתחה תערוכת יחיד מכובדת מאוד של הצלם והמורה לצילום תושב העיר יוסי וונש.

בין היתר השתתפו: ראש העיר חיים ביבס, ראש העיר הקודם של מודיעין משה ספקטור, סגני ראש העיר, חברי מועצת העיר, מגוון אמנים תושבי מודיעין וקהל מוזמנים נרחב ומגוון.

את הערב הנחה בחן רב "המארח", המנהל המתנדב של ’יד שרה’ בעיר אלי רוזנברג, אשר דואג בקביעות שבמקום יתקיימו מספר תערוכות מתחלפות מדי שנה.

הצלם יוסי וונש מציג בתערוכה המרהיבה שלו כ-50 עבודות מתקופות שונות ומאתרי צילום מגוונים מהארץ ומחו"ל, ומוכיח כי הוא מצליח להפיק את המרב והמיטב בקשת רחבה של נושאי צילום.

אחד התחומים הבולטים הוא צילומי נוף עירוניים אשר ראש העיר חיים ביבס התייחס אליהם בדבריו בטקס הפתיחה כשאמר כי הצילומים של וונש מציגים את מודיעין באור חיובי מאד והופכים אותה בפני הציבור הרחב לעיר יפהפייה כפי שהיא ראויה.

התערוכה תוצג עד סוף חודש פברואר בלובי של ’יד שרה’ הפתוח לקהל ברצף באמצע השבוע משעה 09:00 ועד 20:00. בימי שישי עד 12:30. ניתן לרכוש את התמונות שבתערוכה ותמונות נוספות של וונש שלא מוצגות בה במחירים מוזלים במיוחד.

כמו כן, ניתן לערוך סיור מודרך לקבוצות בתערוכה בתיאום מראש בטל. 053-7738917.    

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות