חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שרציתם לדעת על זכאות ועלויות של הוצאת אזרחות פורטוגלית

 

 למרות שישראל היא הבית, לא מעטים אלו שהביעו את רצונם לנסות את מזלם במדינה אחרת. על מנת לבסס חיים במקום אחר, יש צורך באשרות רבות שלרוב הן זמניות, רילוקיישן ממקום העבודה או אישור המעיד על תחילת לימודים. 

 

 למרות שישראל היא הבית, לא מעטים אלו שהביעו את רצונם לנסות את מזלם במדינה אחרת. על מנת לבסס חיים במקום אחר, יש צורך באשרות רבות שלרוב הן זמניות, רילוקיישן ממקום העבודה או אישור המעיד על תחילת לימודים. מנגד, גם אפשר לעשות זאת אחרת לגמרי בעת שאתם אזרחי המקום. כיום, רבים אלו המתחילים תהליך של קבלת אזרחות פורטוגלית בעקבות פתיחת השערים של ספרד ופורטוגל ליהודים שהינם צאצאים של מגורשי ספרד.

 יש לכם מדינה חדשה: יבשת אירופה

אירופה הנאורה היא עבור ישראלים רבים פוטנציאל להיות בית חדש. בעת שאתם מוציאים אזרחות של מדינה אירופאית החברה באיחוד האירופי, אתם במידה רבה לא רק זוכים בבית חדש בדמות המדינה ממנה קיבלתם את האזרחות, אלא בבית גדול עוד יותר: יבשת אירופה. קבלת הדרכון הפורטוגלי מזמנת לכם לא מעט יתרונות, הכוללים בין היתר אפשרות נדידה חופשית בתוך אירופה, אפשרות לעבוד, ללמוד ולהשקיע בנדל"ן ואפילו להיכנס אל ארצות הברית של אמריקה ללא צורך בויזה.

 מגדילים את מנעד אפשרויות התעסוקה

מאחר ואתם יכולים לעבוד בפורטוגל ובכל אירופה, אתם מגדילים באופן משמעותי את הסיכוי שלכם למצוא את ג’וב החלומות שלכם. עם השכלה מתאימה מהארץ, או עם רכישת השכלה במחיר מסובסד בפורטגול, תוכלו להשתלב בשוק התעסוקה ולעבוד בג’וב החלומות שלכם. בעת שיש לכם היתר לעבוד במספר רב כל כך של מדינות, הסיכוי שלכם למצוא ג’וב העונה על הצרכים שלכם עולה באופן משמעותי.

 מדוע חשוב לבצע את התהליך עם עורך דין?

תהליך של הוצאת דרכון הינו תהליך מורכב, אך הוא יכול להיות בהרבה פחות מורכב בעת שאתם עושים זאת עם עורך דין להוצאת אזרחות אירופאית. בעוד אתם מוציאים את הדרכון שלכם בפעם הראשונה ואינכם מכירים תקדימים שונים ואינכם בעלי ניסיון, עורך הדין שתעבדו איתו מכיר כבר את התהליך היטב כך שתוכלו להוציא את הבקשה שלכם לפועל במהירות. עורך הדין יכוון אתכם לאורך כל הדרך, יציג בפניכם את רשימת הדרישות והמסמכים הנדרשים ויגיש עבורכם את הבקשה המיועדת לסוכנות היהודית ואל ממשלת פורטוגל.

עלות דרכון פורטוגלי: מחיר חד פעמי, איכות חיים נצחית

מחיר הוצאת אזרחות פורטוגלית כולל את ליווי עורך הדין שמנחה אתכם לאורך כל הדרך ואת האגרות השונות המיועדות לממשלת פורטוגל והסוכנות היהודית. זיכרו כי המחיר שאתם משלמים הוא מחיר חד פעמי המעניק לכם הזדמנות חד פעמית! למידע לחצו כאן.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות