חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בעל עסק, על החשיבות של ספרינקלרים לביטחון העובדים והלקוחות שמעת?

 

בעלי עסקים רבים אינם מודעים לכך שכל דליקה קטנה עשויה להפוך לנזק כלכלי אדיר ולגרום להם להיות חשופים בפני תביעות משפטיות של עובדים ולקוחות. 

 

בעלי עסקים רבים אינם מודעים לכך שכל דליקה קטנה עשויה להפוך לנזק כלכלי אדיר ולגרום להם להיות חשופים בפני תביעות משפטיות של עובדים ולקוחות. למרות שמטפים הם בגדר חובה, חשוב שכל מנהל ובעל חברה יכירו את הדרך הטובה ביותר לטפל בשריפה. הנה כל מה שאתם חייבים לדעת על החשיבות של ספרינקלרים ושילובם בעסק שלכם.

העניקו הגנה בזמן אמת לכל העובדים והלקוחות שלכם

ספרינקלרים מהווים הגנה אפקטיבית לכל באי העסק וצוות העובדים שלכם ומספקים מענה מהיר לכל מקרה של שריפה. הספרינקלרים פועלים אך ורק במקרה של התלקחות ומהווים מעטפת הגנה איכותית אשר עשויה להציל חיים ולשמור על כל המתחם העסקי שלכם. בזכות החיבור של הספרינקלרים לתשתיות העיקריות של המבנה, בשעת שריפה הם מתיזים מים אל מקור הדליקה ועוזרים לכם למנוע אסון כבד.

הוסיפו ספרינקלרים איכותיים בכדי לטפל בבעיה באופן ממוקד

ספרינקלרים איכותיים מאפשרים לכם להגן על כל מי שנמצא בעסק שלכם ולמנוע התפתחות של שריפה – מבלי להרטיב את כל המתחם העסקי. חשוב לבחור בספרינקלרים אשר ניתנים לבקרה אוטומטית ואשר משתלבים באופן אינטגרלי עם מערכת ההזעקה והכיבוי שלכם. הספרינקלרים שמשווקת חברת אמין אש נחשבים לספרינקלרים מתקדמים במיוחד ומומלצים על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום.

בחרו בשכבת ההגנה האולטימטיבית מפני כל הצתה

ספרינקלרים איכותיים הם לא רק הדרך שלכם למנוע התפתחות של דליקה מקרית, אלא דרך אפקטיבית למזער נזקים של כל הצתה מכוונת. משום שהמתחרים או האויבים שלכם עלולים לנסות לשבש לכם את הפעילות העסקית ולגרום לנזק מכוון, חשוב להצטייד בספרינקלרים איכותיים ולא להסתפק בהצטרפות למוקד. למרות שהמוקד אולי יענה על הדרישות של חברת הביטוח, הוא לא יעניק לכם את ההגנה המיידית שמגיעה לכם.

נצלו את המחירים הנמוכים ואת ההתפתחות הטכנולוגית לחיסכון כספי

אם בעבר הוספה של מערכת ספרינקלרים הייתה תהליך יקר אשר התאים רק לחברות ענק, כיום מדובר על תהליך פשוט אשר מתאים לכל מסגרת תקציבית. בזכות ההתקדמות הטכנולוגית, המחירים של הספרינקלרים נמוכים באופן משמעותי. יתרה מכך, התקנה של ספרינקלרים מהדור החדש אינה מחייבת שינויים ארכיטקטוניים ולכן הם מתאימים גם לעסקים קטנים.

לסיכום, אם אתם רוצים להגן על העובדים והלקוחות שלכם בזמן אמת, חשוב שתתקינו ספרינקלרים איכותיים בעסק שלכם. בהשקעה נמוכה, ובלי כל שינויים מבניים – אתם תזכו בהגנה האולטימטיבית ותצמצמו עד למינימום התפתחות של שריפה בעסק שלכם.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות