חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אילו אופניים חשמליות כדאי לרכוש?

 

ככל שטרנד האופניים החשמליים תופש תאוצה, מוצגים בחנויות וברשת דגמים שונים, המיוצרים על ידי חברות רבות. כיצד תדעו לבחור את האופניים הטובים ביותר עבורכם?

 

ככל שטרנד האופניים החשמליים תופש תאוצה, מוצגים בחנויות וברשת דגמים שונים, המיוצרים על ידי חברות רבות. כיצד תדעו לבחור את האופניים הטובים ביותר עבורכם? השורות הבאות יציידו אתכם במידע והמלצות על אופניים חשמליות, שיעזרו לעשות סדר בנושא, ויפזרו את הערפל.

 עמידה בתקנות

 קודם כל, חשוב לוודא שהאופניים אותם אתם מתכוונים לרכוש עומדים בתקנים. התקן דורש:

  • הספק מקסימאלי לא גבוה מ 250 וואט.
  • מהירות מקסימאלית של 25 קמ"ש, בהתאם לתקן האירופאי. משמעות הדבר שכאשר מהירות הנסיעה עולה על 25 קמ"ש, המנוע מפסיק לפעול.
  • אמצעי בטיחות – פעמון/צופר, פנס קדמי ואחורי, מחזיר אור.
  • גילו המינימאלי של הרוכב – 16 שנה.
  • סימון האופניים כאופניים עם מנוע עזר, כולל שם היצרן, הספק ומהירות מירביים, וציון גיל הרכיבה המינימאלי - 16 .
  • קטינים מחויבים בחבישת קסדה בכל נסיעה, ובוגרים מחויבים בחבישת קסדה ברכיבה בינעירונית.

 המנוע

 אם אתם מתכוונים לרכוב על האופניים באזור תלול, שהרכיבה בו היא בעליות וירידות, עדיף מנוע הממוקם בארכובה, לעומת זאת, אם רכיבתכם מתבצעת בעיקר במישור, עדיף לבחור אופניים שמנועם ממוקם בגלגל הקדמי, או האחורי.

 הגלגלים

 גלגלים גדולים מאפשרים מהירות גבוהה יותר בפחות מאמץ, ומתפקדים כבולמי זעזועים טובים, לעומת זאת, גלגלים קטנים מאפשרים תאוצה גבוהה יותר, ונוחים לרכיבה בעליות. גודל הגלגלים בדרך כלל תלוי גם בגודל השלדה, עבור אופניים חשמליות מתאימים בדרך כלל גלגלים בקוטר 20 אינטש.

 גודל ומשקל האופניים

 יש להתאים את גודל האופניים לממדיו של הרוכב, ולהתאימם במדויק, ניתן וכדאי להיעזר במוכר מקצועי בחנות האופניים לשם כך. יש להתאים את מימדיהם הכלליים של האופניים, את המושב, ואת הכידון. כמו כן, אופניים קלים יותר יהיו נוחים לנשיאה בחדר המדרגות, בעלייה לרכבת, וכיוצא בזה. שילדת אופניים עשויה סגסוגת אלומיניום איכותית וחזקה עדיפה על שלדת פלדה כבדה. אופניים קלות גם יתבעו פחות אנרגיה מן הסוללה.

 לארוז לך?

 אופניים מתקפלות עשויות להיות נוחות ביותר, עבור מי שנדרש לסחוב את האופניים בחלקים מסוימים של דרכו. אם אתם רוכבים רכיבה רצופה, ואינכם צריכים לשאת את האופניים במעלה המדרגות הביתה, או למשרד, ניתן לוותר על התענוג. לעומת זאת אם אתם נאלצים בכל יום לנסוע חלק מהדרך בקרון רכבת, או באוטובוס, ואם אתם מעלים את האופניים הביתה בסוף כל יום, אופניים מתקפלות יקלו עליכם במידה ניכרת.

 לא לקנות בלי המלצות

 בקשו מחברים מביני עניין המלצות על אופניים חשמליות, ורכשו את האופניים בחנות מקצועית. רכישת אופניים במחירים זולים במיוחד עלולה להתברר בדיעבד כטעות מרה. המלצות על אופניים חשמליות תוכלו לקבל גם במרחבי הרשת, ודאו שמדובר בממליצים מביני עניין. בנוסף, גם מוכרי האופניים בחנויות מקצועיות יוכלו לספק המלצות על אופניים חשמליות טובות עבורכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות