חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שיפורים נוספים בתחבורה הציבורית

 

עיריית מודיעין מכבים רעות, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית וחברת קווים קיימו לפני מספר שבועות דיון מעמיק, בו הוחלט על ביצוע מקצה שיפורים נוסף במערך התחבורה הציבורית, שייצא לדרך במהלך השבועות הקרובים.

 

עיריית מודיעין מכבים רעות, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית וחברת קווים קיימו לפני מספר שבועות דיון מעמיק, בו הוחלט על ביצוע מקצה שיפורים נוסף במערך התחבורה הציבורית, שייצא לדרך במהלך השבועות הקרובים.

בפגישה נכחו ראש העיר, חיים ביבס, מחזיק תיק התחבורה, אילן בן סעדון,  מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, מנכ"ל חברת קוים, ציון פת וצוותי עבודה מקצועיים ובה הועלו בקשות לשינויים ושיפורים בקווי הנסיעה, אשר הופנו לעירייה מהתושבים.   

בפגישה ציינו נציגי משרד התחבורה וחברת קוים, כי מספר שבועות מאז החל לפעול מערך התחבורה החדש, נראה כי הנהגים הפנימו את המסלולים החדשים ומספר פניות התושבים פחת בהתאם. יחד עם זאת, כל הנוכחים הסכימו, כי עדיין יש צורך לבצע שיפורים במערך התחבורה.

השיפורים עליהם סוכם בישיבה הם:

קו 56 ייסע לשכונת הציפורים דרך שדרות רבין ולא דרך שכונת משואה.

קו 54 ייסע לכל אורך עמק החולה וייתן מענה לכלל תושבי עמק החולה והסביבה.

קו 53 יוארך כך שתלמידי בית ספר יחד המתגוררים בשכונת הפרחים יוכלו להגיע לבית הספר.

קו 59 יאפשר לתושבי שכונות מוריה והשבטים להגיע בנקל למתחם היכל התרבות, בית ספר עירוני ב’ והסביבה.

בנוסף, חלק מקווי הנסיעה הבינעירוניים 110 ו- 111 החוזרים  לעיר בשעות העומס (בין השעות 16:00 - 19:00) ימשיכו נסיעתם לעמק החולה (לפי המסלול של המערך הקודם) ולאחר  השעה 22:00 כל קווי הנסיעה הבינעירוניים החוזרים לעיר יעברו דרך עמק החולה.

השיפורים הללו ושינויים נוספים בלוחות הזמנים, ייכנסו לפועל בימים הקרובים ועל כך תפורסם הודעה בנפרד.

ראש העיר חיים ביבס: "בפגישתי עם נציגי משרד התחבורה ומנכ"ל חברת קווים, ראיתי נכונות מצד כל הגורמים להמשיך את מגמת השיפור של מערך התחבורה. אני שמח שמשרד התחבורה וחברת קווים נענו לבקשותינו והבינו, שעל מנת שהתושבים ישתמשו בתחבורה הציבורית, השירות צריך להיות יעיל, אמין ולא פחות מאשר מצוין. אני שמח מאוד שהצלחנו למצוא לתלמידי בית הספר יחד פתרון לבעיית ההגעה לבית הספר וכך גם עם תלמידי עירוני ב’ המתגוררים בשבטים ובמוריה. אני מאמין שהשיפורים יסייעו לציבור הנוסעים. אנחנו נוסיף לבחון בכל עת את מערך התחבורה הציבורית ואם יהיה צורך נתקן את הדרוש תיקון".

אילן בן סעדון, מחזיק תיק התחבורה: "מיד עם הפעלת מערך התחבורה החדש, הפעלנו מגוון פעילויות של בקרה ומדידה על למנת לבחון בשטח את יעילותו. התייצבתי כמעט כל יום בתחנות, נסעתי בקווים ופגשתי את התושבים אשר משתמשים מידי יום בתחבורה הציבורית.
יחד עם משרד התחבורה הצלחנו לקדם שדרוגים נוספים שיבוצעו כבר בימים הקרובים וישנם נוספים שנבחנים בימים אלו. אני פועל בנושא זה בשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר, בכוונתנו להמשיך ולעשות על מנת להמשיך בשיפור התחבורה הציבורית. אני בטוח שלאחר יישומם המלא של השינויים שאנו מבצעים כרגע והשינויים המתוכננים בעתיד, מערך תחבורה העירוני יעניק מענה מיטבי לרוב אוכלוסיית העיר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות