חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

קונים ותורמים ביריד ”אמהות ממודיעין”

 

בסוף השבוע האחרון נערך בבית סחלבים יריד יד שנייה קהילתי אותו ארגנה ענת גלב, מנהלת קבוצת הפייסבוק אמהות ממודיעין יחד עם צוות מתנדבות ובשיתוף מחלקת קהילה בעמותת סחלבים.

 

בסוף השבוע האחרון נערך בבית סחלבים יריד יד שנייה קהילתי אותו ארגנה ענת גלב, מנהלת קבוצת הפייסבוק אמהות ממודיעין יחד עם צוות מתנדבות ובשיתוף מחלקת קהילה בעמותת סחלבים. היריד שהוקדש כולו לתרומה למען מעון היום השיקומי "אור צ’יימס" הפועל בעיר, הצליח לגייס ביומיים של פעילות יותר מ-19,000 שקלים. הבגדים שלא נרכשו במהלך היריד נתרמו אף הם לנזקקים.

מאות תושבים פקדו בימים חמישי ושישי האחרונים את בית סחלבים, כשהגיעו ליריד היד שנייה של קבוצת הפייסבוק אמהות ממודיעין. המבקרים עברו בין הדוכנים השונים ורכשו בגדי נשים, גברים, ילדים ונוער במחירים שווים לכל כיס, החל מ-10 שקלים לפריט לבוש ועד ל-20 שקלים עבור מעילים ועליוניות.

בהתאם להצבעה שנערכה בקבוצת הפייסבוק טרם היריד, במסגרתה הצביעו יותר מ-600 נשים הוחלט שכל ההכנסות מהאירוע יהיו קודש למעון היום השיקומי "אור צ’יימס" המיועד לתינוקות ופעוטות עם עיכוב התפתחותי מגיל 6 חודשים עד שלוש שנים, המתגוררים במודיעין. הסכום שנתרם ישמש כסכום התחלתי להקמת בריכה טיפולית בחצר הגן עבור הילדים. יתר הבגדים שלא נמכרו במהלך היריד נתרמו גם הם, למשפחות נזקקות.

מנהלת קבוצת הפייסבוק אמהות ממודיעין ויוזמת הפרויקט, ענת גלב מסכמת: "אחרי חודש של התארגנות, תכנון התרגשות וציפייה שהחלה משיחת טלפון בין חברות, הוצאתי לפועל בעזרתם של צוות מנצח והתגייסות מדהימה של הקהילה, יריד יד שנייה מוצלח במסגרתו כל הצדדים יצאו נשכרים: תושבי העיר שרצו לפנות מקום בארון, התושבים שהגיעו לרכוש פריטים, חלקם גם חדשים לגמרי, במחירים זולים וגם לתרום, וכמובן הילדים של מעון "אור צ’יימס", שזכו לתרומה מכובדת, כמעט כפולה מזו שתכננו להשיג להם מלכתחילה. ההצלחה האדירה והפידבקים מהאנשים נותנים את הכוח להפוך את האירוע הזה למסורת יפה של תרומה לקהילה. אני רוצה להודות שוב לכל מי שלקח חלק. היה מרגש לראות את הרצון, ההתנדבות והתרומה בכל אחד ואחת."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות