חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

7 מדליות לטייגרס טאקוונדו

 

בשבוע שעבר נערכה בהיכל הספורט של רמלה אליפות ישראל הפתוחה בטאקוונדו. התחרות שהתפרסה על פני יומיים משכה אליה ספורטאים רבים מהארץ ומחו”ל שהגיעו להתחרות על המזרן כל הדרך אל הגמר.

 

בשבוע שעבר נערכה בהיכל הספורט של רמלה אליפות ישראל הפתוחה בטאקוונדו. התחרות שהתפרסה על פני יומיים משכה אליה ספורטאים רבים מהארץ ומחו"ל שהגיעו להתחרות על המזרן כל הדרך אל הגמר. הספורטאים המקומיים ממועדון "טייגרס טאקוונדו" הפועל בעמותת סחלבים, שיצאו לייצג את העיר, חזרו מהתחרות עם שבע מדליות (1 זהב 4 כסף ו2 ארד).

היום הראשון של התחרות הוקדש לספורטאים הבוגרים. מיכל זריהן ובר ראובן שרשמו בשבועות האחרונים הישגים מרשימים מסביב לגלובוס, קיבלו יום קצת פחות מוצלח בעיר השכנה. מיכל הצליחה לעשות קאמבק אדיר מ9:1 נוראי בסיבוב הראשון לתוצאה 13:13 אך הפסידה בנקודת הזהב. חברה, בר ניצח את הקרב הראשון בתוצאה המדהימה 34:6 אך הפסיד בקרב השני ליריב הבכיר ביותר בקטגוריה שלו באירופה.

החבר’ה הצעירים של המועדון שהתחרו ביום השני של האליפות הבינלאומית, בקטגוריות נוער וקדטים, הצליחו להביא הישגים יפים מול מתחרים מהארץ ומחו"ל: אור מרקוביץ’ שניצח קרב ישראלי זכה במקום הראשון ומדליית זהב. בעוד 4 מדליות כסף זכו חבריו למועדון נועם פטישי, אורי פטישי, תמר ברגר ורומי מיטשל שהתחרו מול יריבים מרוסיה, צ’כיה וישראל. הטייגרס גבי סימה ואלון נחמיאס סיימו את סבב הקרבות שלהם מול מתחרים מאיטליה רוסיה וישראל במקום השלישי וחזרו הביתה עם מדליית ארד.

המאמן ארז אהרוני: "התחרות הייתה ברמה גבוהה מאוד ונתקלנו במהלכה בלא מעט אלופי אירופה. אני שמח לראות שהנבחרת הצעירה ממשיכה להתקדם. לרוב הנבחרת זו הייתה הפעם הראשונה באליפות ישראל הפתוחה ויש תוצאות יפות מאוד. נראה שיש לנו בטייגרס דור עתיד מבטיח שלא יורד מהרמה של בר ומיכל שעושים עבודה יפה ומגיעים להישגים מרשימים בארץ ובחו"ל."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות