חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבים רעות על מפת הכדורסל

 

תכירו את מועדון הכדורסל ממכבים, או בשמו המלא מכבי ת”א/ מכבים רעות. הקבוצה שמשחקת בליגה א שמה לה למטרה לעלות לארצית ואף עשתה דרך יפה בגביע האיגוד

 

נדמה שבשנים האחרונות העיר מודיעין על שלוחותיה חווה עדנה בספורט בכלל, ובכדורסל בפרט. דוגמה טובה לכך היא אגודת מכבי תל אביב/ מכבים רעות המונה 11 קבוצות בעיקר בגילאי נוער וקבוצה אחת של בוגרים. במועדון משחקים כ-160 שחקנים צעירים, לא כולל את בית הספר לכדורסל. הקבוצה הבכירה העפילה אשתקד לליגה א’ ומוליכה את מחוז מרכז בחלוף 4 מחזורים ללא הפסד בצוותא עם הפועל פ"ת. במחזור האחרון לפני היציאה לפגרה קלה גברה מכבים רעות על מכבי בית דגן בחוץ 63:52. ביום ג’ תארח מכבים את אליצור פ"ת/גבעתיים במסגרת המחזור ה-5 ותשאף לשמור על מאזן מושלם.

מועדון הכדורסל במכבים הוא חלק משיתוף פעולה עם קבוצת מכבי ת"א, בעיקר בתחום תוכניות אימון ומאמנים שתומכים ומגיעים פעם בחודש, סוג של קבוצת בת אם תרצו. "שנה שעברה זכינו באליפויות, בעיקר בקבוצות הנוער שלנו. רוב הקבוצות של המועדון שלנו הן מכיתה ה’ עד י"ב", מספר בגאווה ישראל פרץ, יו"ר האגודה.

 בקבוצה הבוגרת יותר מ-50% מהשחקנים הינם בני המקום, בתוספת 3-4 שחקנים מבחוץ. בגביע האיגוד קצרה מכבים הצלחה יחסית, בטח לקבוצה מליגה נחותה באופן יחסי. בסיבוב הקודם גברה מכבים רעות על נען/גזר מהליגה הארצית בתום משחק דרמטי וניצחון בנקודה. מכבים קיוותה להעפיל לשלבים גבוהים יותר, אולם נתקלה בחבל מודיעין מצמרת הליגה הארצית והודחה אחרי הפסד 97:77.

ישראל פרץ מכהן כיו"ר האגודה מזה שנה וחצי, ועם כל הכבוד לתוצאות ולהישגים, בראש מעייניו עומדים השחקנים הצעירים ודור העתיד של האגודה ממכבים. "זימנו את אורי ששון המדליסט האולימפי בג’ודו כדי לדבר עם הילדים ולספר להם איך נהיים אלופים. לילדים היו שאלות מדהימות. הספורט זה בסדר, אבל חשוב שלילדים תהיה נפש בריאה בגוף בריא. אורח חיים ספורטיבי חשוב לטפח מגיל צעיר".

למרות ההישגים והאופטימיות, ליו"ר האגודה יש גם לא מעט טרוניות: "אנחנו מתמודדים עם לא מעט בעיות, כמו שעות אולם, תקציבים ועוד. מעיריית מודיעין אני לא מקבל כלום, מקזזים לי שעות אולם והתקציב הכללי מתקזז. את עיקר התקציב אנחנו מקבלים מהטוטו, מדמי רישום וקצת ספונסרים".

קבוצת נערים ב’ של מכבי ת"א/מכבים רעות ניצחה השבוע את אליצור מודיעין 25:75 והתמקמה במקום הראשון בליגה. למכבי ת"א/מכבים רעות 2 קבוצות בילדים ב’ אשר מדורגות בליגה במקומות 1 ו-5. למכבים רעות שתי קבוצות קט-סל, אחת מהן מדורגת במקום ה-1, ושתי קבוצות קט-סל ב’, שגם שם קבוצה אחת מוליכה את הטבלה. בנוסף, למועדון ממכבים קבוצה בליגה הלאומית בילדים א’ וקבוצה במחוזית. קבוצת הנוער מזינה את הבוגרים בשחקנים נבחרים.

לישראל פרץ חשוב להודות גם לנמרוד כהן, האחראי על פעילות האגודה בשנים האחרונות. נמרוד מאמן גם את קבוצת הבוגרים, נערים ב’, ילדים א’ לאומית וקט-סל א’. המנהל המקצועי מזה שלוש שנים הוא איתי נתיב, שמאמן את קבוצת ילדים ב’ ואת קבוצת הנוער במכבים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות