חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טיפים חשובים לבניית בריכת שחיה מבטון בחצר

 

החלטתם להגשים את החלום ולהפוך את החצר שלכם לפינה מעוצבת ומרשימה עם בריכה קטנה, אבל אתם חוששים מהעלויות. אפשר להבין את החשש הזה, אם כי היום יש דרכים טובות להתמודד גם איתו.

 

החלטתם להגשים את החלום ולהפוך את החצר שלכם לפינה מעוצבת ומרשימה עם בריכה קטנה, אבל אתם חוששים מהעלויות. אפשר להבין את החשש הזה, אם כי היום יש דרכים טובות להתמודד גם איתו. ראשית, בריכות שחיה מתועשות יחסכו לכם לא מעט וגם ידרשו זמן עבודה קצר הרבה יותר. שנית, עם כיסוי בריכה מתאים תוכלו לחסוך בעלויות החשמל והמים, וגם להימנע מדאגה לניקיון הבריכה ולבטיחות הילדים. כדי לעזור לכם לתכנן נכון, הנה כמה טיפים חשובים ונושאים שבהם כדאי להתמקד, רק כדי שהתוצאה הסופית תהיה מושלמת.

 1 – הגודל האידאלי

בשלב הראשון שרטטו את שטח החצר ורשמו לפניכם את המידות המדויקות. זוהי נקודה חשובה משום שהדרך היחידה לקבוע את גודל הבריכה ואת מיקומה היא אם תדעו מה השטח הרלוונטי מבחינתכם. זכרו להשאיר מקום סביב הבריכה להצבת מיטות שיזוף או פינות זולה, ואם אתם מתכננים לעצב גם פינת ישיבה נחמדה ולצדה עמדת ברביקיו, זה בדיוק הזמן להגדיר איפה הפינה הזו אמורה להיות וכמה מקום היא דורשת. כדי לקבל רעיונות והשראה אפשר ואף רצוי לבחון פרויקטים של בריכות שחייה מתועשות, ולו רק כדי שתתרשמו מהעיצוב, מהגודל ומהפוטנציאל שיש גם לחצר הפרטית שלכם, ואין זה משנה מה גודלה.

 2 – פרטים קטנים שעושים הבדל

אם אתם מתכוונים לנצל את הבריכה גם בשעות הערב, תאורה היא מרכיב קריטי. ברוב הבריכות תוכלו להתקין היום נורות לד פנימיות שיאירו את הבריכה אם תרצו לצאת לשחייה לילית או לתכנן מסיבת בריכה, למשל. באופן דומה כדאי לחשוב על עוד כמה פרטים טכניים כמו התקנת סולם נירוסטה או מדרגות, סגנון החיפוי האידאלי ואפילו צבע הפסיפס. הבריכה עצמה חשובה, אבל ככל שתצליחו לראות את התמונה הכוללת ולבחון גם את הפרטים הקטנים כך תוכלו להגיע לתוצאה נפלאה שתלווה אתכם במשך שנים. אתכם ואת הילדים, כמובן.

 3 – כיסוי חשמלי או הידראולי

מאחר וסוגיית התקציב חשובה לנו, אבל גם הבטיחות והנוחות, כיסוי לבריכה הוא ככל הנראה הפרט החשוב ביותר. נכון, הוא יעלה לכם כסף וכדאי שתוסיפו אותו לתקציב, אבל הוא גם יחסוך לכם כסף ויספק שורה של יתרונות חשובים אחרים. החיסכון הכלכלי יתבטא בחיסכון במים ובחשמל, שכן המים בבריכה לא יתאדו (ולכן לא תצטרכו למלא אותה לעיתים קרובות מדי) והטמפרטורה תהיה תמיד נעימה (ולכן לא תצטרכו לחמם את הבריכה). כיסוי לבריכה גם יבטיח לכם מים נקיים כל הזמן וחשוב יותר מכל – הוא אמצעי הגנה בסיסי שיאפשר לילדים להמשיך לשהות בחצר ולשחק בלי לחשוש שמא יפלו אל המים כשאתם לא שם כדי להבחין בכך או לחלץ אותם.

 4 – איך אפשר בלי: סוגיית המחיר

תכנון הבריכה הפרטית ידרוש מכם ניהול קפדני של תקציב, ואין ספק שאתם עומדים להוציא על הפינוק הנפלא הזה סכום לא מבוטל. עם זאת, נסו לחשוב קדימה וזכרו שמחיר נמוך ממש לא אומר שאתם חוסכים כסף. פתרון פשוט וזול עשוי להיות הרבה פחות איכותי, בעוד השקעה נכונה תספק לכם ראש שקט למשך שנים שבהן לא תצטרכו לדאוג לתחזוקה או לשיקום (ובהתאם גם לא תוציאו הון תועפות). תכנון נכון, עבודה מדויקת ובחירה בגורם מקצועי שינהל את כל התהליך באופן יסודי מתחילתו ועד סופו, אלה הם בדיוק הפרטים שיבטיחו לכם את התוצאה הטובה ביותר. עכשיו אתם מוזמנים להישען לאחור ולתכנן את מסיבת הבריכה שלכם, זו שתחנוך את השדרוג הכי שווה שתוכלו להכניס הביתה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות