חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

שאלוהים יברך את המלכה / האיש שבא לסעוד

 

גסטרו בר בריטי חדש נפתח בגבעתיים ומכיוון שתמיד רצינו להיות מקורבים איכשהו לנסי צ׳ארלס- לא היו מאושרים מאיתנו ומיידד הותאנו את המבטא הבריטי, רצנו על נעלי עקב ושמלה אלגנטית אל המקום כדי לפגוש את המלכה.

 

גסטרו בר בריטי חדש נפתח בגבעתיים ומכיוון שתמיד רצינו להיות מקורבים איכשהו לנסי צ׳ארלס- לא היו מאושרים מאיתנו ומיידד הותאנו את המבטא הבריטי, רצנו על נעלי עקב ושמלה אלגנטית אל המקום כדי לפגוש את המלכה.

 The queen הוא גסטרו בר בריטי חמוד שנפתח ממש לפני חודש בכצנלסון 109 בגבעתיים- העיר שמתחיל הלהיות  יותר עמוסה בבארים מרחוב לילינבלום בשבת.
המקום הקטנקן עוד דורש הידוק ורואים שהוא חדש אבל יש משהו באווירה הפרחונית סטייל בית בריטי , בתמונות המלכה לכל תקופותיה ובתמונה המאויירת שלה שמקשיפה עליכם בזמן שאתם משתכרים שעושה לי את זה.

 התיישבנו על הבר הקטן והתחלנו עם פיינט של בירת לונגון והקוקטייל הכי בריטי של הקיץ- פימס, שכולל ליקר פימס, טוניק ושלל פירות. , אני כבר הרגשתי מלכותית יותר .
התפריט מחפה לגמרי על האווירה , אם המקום עדיין לא סגור על הניראות התפריט עושה אחלה עבודה. ארוחת בוקר אנגלית ממש גדולה (62 שקלים) שכוללת נקנקייות עבודת יד, ביתי עין צהובות, שעושעית וערימה מושחתת של פוטוטוס מטוגנים ליד ירקות צרובים ולחם. הגברבר לצידי לקח פאי רועים מעולה!(38 שקלים)   של תפוחי אשמה והודו שיש לו אםילו גירסה טבעונית , הנוספת הלכה על הקטע ההודי עם מנה של פאקורה מתובלת, וקארי מאסאמן (48 שקלים) שכלל תבשיל של עדשים עם מלא ירקות וחלב קוקוס  והאחרון התעלף אל מול המבורגר ברווז שכלל ערימת בשר מפורת וצלוייה ארוכות על לחמניית בריוש קלויה , ביצת עין ותוספת של פוטטוס (54 שקליפ)- בלאדי הל! הכל היה טעים.

בחיי המלכה וצ׳ארלס החתיך. אם אתם לא בעניין אוכל בריטי אז יש שפע של מנות רגילות , כריכים, המבורגר, חזה עוף וכדומה והמון מנות טבעוניות מגניבות כמו בוקר טבעוני עם סטייק דלעת. הדבר היחיד שחסר לנו ה כדי להרגיש בלונדון היה צ׳יפס עם וינגרט ומלח שהבטיחו לנו שהוא יגיע בקרוב ממש אז אנחנו בטוח חוזרים.
חוץ מזה יש שעות שמחות שוות ובקרוב גם תה של חמש בהריים שיכלול נשנושים אנגליים לצד אלכוהול בריטי.
המקום ממש מגניב, הוא זקוק לקצת אווירה יותר אנגלית ובעיקר לקהל שמוכן לפרגן כדי שהוא יצליח- האוכל מצויין, השירות נפלא ומלא חיוכים וכיף לשבת שם ולדבר עם כולם. אז בואו וספרו לי איך היה.

כצנלסון 109 // פתוח מחמש עד הלילה , סופש מעשר בבוקר

 אהרוני מגיע עד הבית     
הירו- הראמניה של אהרוני מתחילה לעשות משלוחים גם לרמת גן וגבעתיים ומביאה את הראמן המפורסם של אהרוני היישר לספה שלכם. התפריט מציע כמעט את כל המנות במסעדה, מהראמנים המצויינים ועד הסלטים והבאנים. היתרון האסתטי של הירו הם הכלים. הראמן מגיע בקערה ענקית שמחולקת ע״י חוצצי פלסטיק ששומרים על כל חומר גלם בעוד המרק עצמו מגיע בנפרד, כל הכלים מתכלים ולכל סט סכום מגיעה גם כף ראמן מתוקה מחרסינה שעשתה לנו טוב בלב. המנות נדיבות ואפילו על מכסה  הראמן יש הוראות מפורטות לתפעול. הכל ממותג ומושקע , וגרם לכל המשלוח להרגיש מסעדתי ולא זול. 11 שקל למשלוח. הכל הגיע חם ואנחנו בעד.

הירו. לבונטין 19, תל אביב. משלוחים לרג וגבעתיים 03-6814080

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות