חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שירותי VIP בנתב”ג

 

מתכוננים לטיול? רוצים לצאת לחופשה מפנקת בחוץ לארץ? אתם כבר כנראה יודעים מה יכלול הטיול שלכם...

 

מתכוננים לטיול? רוצים לצאת לחופשה מפנקת בחוץ לארץ? אתם כבר כנראה יודעים מה יכלול הטיול שלכם...

שלוש שעות לפני הטיסה יהיה עליכם להתייצב בשדה התעופה ושם להתחיל את כל התהליך של העמידה בתורים הארוכים. הבידוק הביטחוני והמחקר הקבוע, כאשר אחר כך יגיע השלב של הצ’ק אין ועד שתוכלו לנשום סוף סוף לרווחה כאשר הכרטיס המיוחל יהיה בידיכם עשוי כל הטעם הטוב של הטיול שלכם להתפוגג...

הכירו את השירותים המיוחדים, שירותי טרום טיסה ושירות VIP בנתב"ג. בפעם הבאה טסים כמו אח"מים!

כולנו מכירים את הפרוצדורה המתישה אותה עובר כל מי שרוצה לצאת מהארץ. מדובר בתהליך ארוך ומייגע הכולל שעות ארוכות של עמידה בתורים, בידוק יסודי ומדוקדק של כל נוסע ונוסע על כל מזוודותיו והתכולה אשר ברשותו. אנחנו לא חושבים כי מדובר בתהליך מיותר. המצב הביטחוני בארץ כמו גם בעולם כולו אינו מאפשר לנו לזלזל בכל אלו. אך כאשר אנחנו אמורים לעבור את כל זה בפועל אנחנו לא ממש מתלהבים מהרעיון... אז יש מה לעשות? יש! ישנה האפשרות של שירות טרום טיסה וישנה גם האפשרות של שירותי VIP  בנתב"ג. שירותים אלו מעניקים טעמים מחודשים לכל הטיסה או הטיול שלנו.

אז מה זה שירות טרום טיסה?

השירות טרום טיסה הינו למעשה שירות מיוחד הניתן בבית. מה זה אומר? אנחנו בעצם נעבור את כל התהליך בדיוק כמו כולם אך כל זה יתחיל כבר מהבית. הצוות המעניק את השירות יגיע אלינו הביתה ושם נעבור את הבידוק הביטחוני. המזוודה וכל התכולה שלנו תילקח על ידם ואנחנו נקבל אפילו את הכרטיס שלנו למטוס. מה שבעצם יישאר לנו זה להגיע אל שדה התעופה ולפנות ישר אל המטוס המצפה לבואנו.

נשמע יותר טוב מטוב!

ומה זה שירותVIP  בנתב"ג?

השירות המיוחד הניתן בנתב"ג הינו שירות מיוחד במינו המאפשר לנו להגיע לשדה התעופה זמן קצר מאוד לפני הטיסה כאשר אנחנו נהנים מיחס אישי שמעביר אותנו בכל העמדות ללא כל המתנה בתור. עמדות מיוחדות המיועדות לצורך כך מצליחות לקצר את כל התהליך שיארך כרבע שעה בלבד!

לקבלת מידע נוסף אודות שירותי VIP בנתב"ג ושירותי VIP חו"ל ניתן לפנות לחברת UNLIMITED SERVICES אשר מתמחה במתן שירותים האלה בארץ וברחבי העולם. למידע נוסף התקשרו אלינו: 073-7871401 או כתבו לנו בכתובת מייל: info@unlimitedvips.comו ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

והעיקר שתהיה טיסה נעימה!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות