חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מערכות אוורור תעשייתי

 

התעשייה המודרנית נמצאת במגמת פיתוח מתמיד והאתגר הוא לייצר כמה שיותר במינימום הוצאות. לתעשייה יש עוד אתגרים אחרים חשובים לא פחות ביניהם שניים שקשורים זה בזה, שיפור בתנאי העובדים ושיפור בבטיחות בעבודה. 

 

התעשייה המודרנית נמצאת במגמת פיתוח מתמיד והאתגר הוא לייצר כמה שיותר במינימום הוצאות. לתעשייה יש עוד אתגרים אחרים חשובים לא פחות ביניהם שניים שקשורים זה בזה, שיפור בתנאי העובדים ושיפור בבטיחות בעבודה. עובדים שפועלים בסביבת עבודה בטוחה ונקייה הינם עובדים מרוצים יותר ועובדים אשר ייעדרו פחות בגלל בעיות תחלואה ובריאות. עוד אתגר שמונח לפתחן של התעשיות השונות הוא השמירה על איכות הסיבה, ואתגר כזה הופך למוחשי יותר ויותר בגלל חוקים רבים שהממשלה מחוקקת לטובת העניין. כלומר: מפעל שעד עתה ניסה להתחמק מהוצאות בנושאים אלו עלול להיתקל בבעיות מצד הרשויות, לתביעות, קנסות ועוד.

סביבת העבודה הינה סביבה מזהמת המייצרת שאריות של חומרי גלם מסוכנים, של מתכות, כתמי שמן וחומרים אחרים שניתן להחליק עליהם. לצד כל אלה, יש מפגעים שמקורם בעשן כבד, באדים של חומרים נדיפים ומסוכנים ועוד. המכונות עצמן, ובכלל זה מכוניות, מלגזות, מנופים וציוד הרמה המונעים בדלק הינן פולטי עשן מזהם המסוכן לבריאות. כל מפעל חייב לסלק את המפגעים הללו ואחרים נוספים קיימים. מערכות אוורור תעשייתי הן מערכות שמטפלות במפגעים אלו. הן יונקות את העשן והאדים המסוכנים אל מחוץ למבנים ובדרך זאת מאווררים את החלל והופכים אותו לבטוח יותר לשהייה. קיימים מספר סוגים של מערכות כאלו ולצידם מערכות אחרות שתומכות בניקוי, בסינון, בצמצום רעשים ועוד.

להלן מערכות אוורור תעשייתי פופולאריות:

מערכות יניקה וסינון אבק תעשייתיות עם ניקוי אוטומטי - מערכת זאת הינה בעלת טכנולוגיית מתקדמת המבצעת ניקוי אוטומטי באמצעות אוויר דחוס. המערכת מאפשרת סינון אבק, חלקיקים ועשן ומסוגלת לפעול ביעילות באופן רציף. ניתן להשתמש בה בתעשיות המתכת, חומרי הגלם, הכימיה, התרופות, מכוני תערובת ועוד.

מסננים אלקטרוסטטיים – מסוגלים לסנן חלקיקים עד לגודל של 0.01 מיקרון. מיועדים לסינון חלקיקים עדינים של מוצקים, עשן, אדי שמן ואמולסיית קירור. מתאימים לתעשיות עיבוד שבבי, למפעלי מזון ופלסטיק, לחדרים נקיים ועוד. הסינון באמצעות מערכת זאת הוא רב שכבתי וכולל מסננים אלקטרו סטטיים, מסננים מוקדמים, מסנני פחם פעיל וציוד משלים.

סקרברים-  משמשים לספיגה ונטרול גזים, אדים חומציים ואלקליים וטיפול בריחות רעים. מיועדים למפעלי תרופות וכימיה, למתקני בטיפול בשפכים ועוד.

מערכת שאיבה מרכזית – מערכת גדולה וכוללת שנבנית לאולמות ייצור ומותאמת לעבודה רציפה בתנאים קשים. כוללת צנרת מגוונת וציוד קצה שתפקידו לינוק ולשאוב אבק ושאריות של חומרי גלם שנשארים על רצפת הייצור ובין המכונות.

שואב אבק רטוב- מיועד להפרדת אבק ומתאים למזהמים חלקיקיים נפיצים, דליקים, לחים, רטובים, דביקים ובטמפרטורה גבוהה.

מסנני פחם- מערכות סינון לגזים באמצעות פחם.

מחמצן קטליטי – מערכת שאיבה וחימצון קטליטי לטיפול בסולבנטים.

יחידות טיהור וסינון אוויר – מיועדות להכנסת אוויר מטוהר, למשרדים לחדרי בקרה ועוד.

 בנוסף לכל אלה יש מערכות משלימות שמוצבות באולמות ייצור במוסכים ובעוד מתקנים שתפקידן לינוק עשן. וניתן למנות ביניהם: תאי יניקה, זרועות יניקה, מערכות שאיבת עשן למוסכים ועוד.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות