חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המדפסת שתייעל לכם את העבודה במשרד

 

בעידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים נדמה שכל הצרכים שלנו נמצאים על גבי כונן קשיח, והגישה אליהם מתאפשרת עם מקלדת ועכבר. במקרים רבים זה נכון, אבל כל בעל עסק יודע היטב שיש לא מעט מקרים בהם הנייר הוא עדיין כלי בסיסי. 

 

בעידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים נדמה שכל הצרכים שלנו נמצאים על גבי כונן קשיח, והגישה אליהם מתאפשרת עם מקלדת ועכבר. במקרים רבים זה נכון, אבל כל בעל עסק יודע היטב שיש לא מעט מקרים בהם הנייר הוא עדיין כלי בסיסי. הפקת אישורים ודוחות, הקלדת מכתבים או חומרים שיווקיים וגם תלושי שכר או מסמכים מקצועיים – כל אלה זקוקים עדיין להדפסה, לשכפול ואף לשליחה באמצעות פקס או מייל. עסקים שמבינים את זה עורכים לא פעם רשימה ארוכה של מוצרי טכנולוגיה שיתאימו להם, ממדפסת ועד סורק, ממכונת צילום ועד פקס. מעבר להוצאה הכספית הלא-מבוטלת, הם גם מאבדים שטח יקר על כל הציוד הזה. בפועל, אין באמת סיבה שזה יקרה, בטח עם מדפסת משולבת.

 הפתרון האידאלי לעסקים

הפתרון הקלאסי והפשוט ביותר לעסקים הוא מדפסת משולבת. במקום לפנות חדר ייעודי לכל המכונות והמכשירים אתם יכולים להציב מכונה אחת גדולה ומתוחכמת, חסכונית ויעילה. אם תחשבו על הפעולות הבסיסיות ביותר שלכם תגלו שהיא תחסוך לכם לא רק כסף ומקום, אלא גם זמן יקר. כך אתם יכולים להדפיס את המסמך ללקוח, לחתום, לשכפל לעצמכם עותק ולסרוק אותו לקראת שליחה חזרה ללקוח או לספק. כך אתם יכולים לבצע מספר פעולות כמעט במקביל, והעבודה ללא ספק תהיה פרודוקטיבית יותר.

 איך בוחרים מדפסת משולבת?

לאור היתרונות הרבים שיש לה להציע לנו, מדפסת משולבת היא פתרון שזוכה לפופולאריות רבה מאוד – בעיקר בקרב עסקים קטנים וגדולים. כדי שהבחירה שלכם תהיה טובה ומותאמת לצרכי העסק כדאי שתתחילו בזיהוי הצרכים הללו. אחת השאלות הראשונות והבסיסיות היא, למשל, שאלת תדירות השימוש. אם אתם מדפיסים (או סורקים, או משכפלים) עשרות ואף מאות עמודים מדי יום, כדאי שתבחרו מדפסת חזקה ויציבה מאוד, של מותג מוכר, וגם כדאי שתהיה זו מדפסת חסכונית עד כמה שאפשר בכל הקשור לצריכת הדיו או הטונר. בנוסף, ככל שאתם מדפיסים יותר אתם גם זקוקים לקצב הדפסה אחר, וכך עדיף לבחור במדפסת לייזר ולא במדפסת עם ראש דיו, שמדפיסה הרבה יותר לאט.

 חשיבה לטווח הארוך

לבסוף, ודאו שהמדפסת שלכם לא דורשת תשומת לב רבה מדי. מדפסת חזקה תעבוד בלי שתצטרכו לטפל בה לעתים קרובות, ואם היא מותאמת לצרכים העסקיים שלכם היא תשרת אתכם נאמנה לאורך זמן. זה גם הזמן לבחון מה עלויות הטונרים (או ראשי הדיו), ובאיזו תדירות אתם עשויים להזדקק להחלפה. כך תדעו להעריך את העלויות שיידרשו מכם בשוטף, וגם תוכלו להיערך מראש כדי שלא תיתקעו לעולם עם מדפסת מרשימה שלא עובדת, פשוט כי אין לכם טונר זמין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות