חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי:  8 – 14 בספטמבר 2017

 

  התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  8 – 14 בספטמבר 2017

 

   טלה

רבים מביניכם חשים בהשפעתו הלא נוחה של כוכבכם מארס במזל בתולה, שמעמיד אתכם בפני הצורך להתמודד בענייני עבודה תובעניים או בריאות. דברים הופכים קשים ומסובכים, ולעיתים דברים נעצרים במקום ללא התקדמות. אצל כל אחד זה יורגש בתחום אחר, אבל המשותף הוא הצורך להיאבק, להתמודד עם בעיות ולמצוא להן פתרונות. ונוס במזל אריה עשוי להיטיב עמכם.

 שור

זוהי תקופה להתארגנות מחדש. חשוב לקבוע לעצמכם מטרות ולמצוא את הדרך להתקדם. ברגע שתגדירו מה שחשוב לכם להשיג, יהיה לכם קל יותר לעשות זאת. מודעות: השבוע מצפה מכם להיות יעילים, חרוצים ומעשיים. אין זמן לפטפוטים ולתיאוריות – המעשים הם שקובעים. אל תהיו שאננים. בדברי חנופה ושבחים שיעתירו עליכם אולי מסווים אינטרסים אחרים.

תאומים

אף שזהו שיאו של הקיץ, מצב הרוח יהיה קדורני, ייראו עננים ותהיה תחושה שהכל אפור. מומלץ לא להיגרר למתחים וקונפליקטים. אתם עלולים לחוות שינוי ביחס אל בן הזוג, או מבן הזוג, שעלול לחוש שהוא כבול ומחויב מדי, זה הזמן לתת לו קצת אוויר. זכרו, ההיגיון והניתוח השכלי הקר לא אפקטיביים כאשר הם מושפעים מרגשות פגועים. מומלץ לכם להתאוורר בפעילות כיפית.

 סרטן

אתם עסוקים בנסיעות כדי לקדם את האינטרסים שלכם. הימנעו מביקורתיות ונוקשות, שדורשות מרבים מכם להיצמד לגבולות בטוחים ומוכרים של עשייה. הפסקת נסיגת התקשורת והנסיעות מרקורי עשויה עכשיו להיטיב עמכם. עם זאת הימנעו מטיפוסים קצרי רוח, קשים וביקורתיים, במיוחד על רקע של תחרות או אגו. שמרו על טאקט וזהירות, שכן האווירה נעכרת בגלל חילוקי דעות.

 אריה

חשוב שתשתחררו קצת ממסגרות ומשגרה כובלות ותצאו לבלות יותר בנסיעות ובמפגשים. קל לכם להתיידד וליצור קשרים, אלה יוכלו להיות משמעותיים עבורכם בעתיד. כוכב מארס בבית הכספים עשוי להעיד כי ענייני כספים והשקעות עשויים להיות רגישים. חשוב לא להיחפז להחלטות. המצב דורש מחשבה, תכנון וראייה אסטרטגית שקולה, מעשית ואחראית.

 בתולה

מיקום כוכב המרץ והאנרגיה מארס במזלכם עשוי להעיד על אנרגיה מרובה, עם זאת, השבוע אתם נדרשים לאיפוק ולסבלנות. אף שמאורעות חיצוניים משפיעים עליכם השבוע וגוררים אתכם לעתים לכיוונים מתסכלים, שום נזק לא ייגרם לכם, אם תשמרו על יציבות ועל (סבלנות ו) אורך רוח. גם כוכב נפטון מול מזלכם יוצר לעיתים תחושה של בלבול, אשליות וחוסר תקשורת, גלו מודעות ואחריות.

 מאזניים

האנרגיות נמוכות יותר החודש ובימים אלה ממש מתגנבת תחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד. אלה מכם שנוטים להלך על חבל דק עלולים להוסיף לעצמם מתחים לא רצויים. מתרחשים דברים רבים מאחורי הקלעים, שכן בהשפעת נפטון (מול מזלכם) גוברות העורמה והרמייה. אל תייפו את המציאות ואל תסמכו על איש, כדאי להיות בטוחים שדברים נעשים בדרך ישרה.

 עקרב

התקשורתיים שבכם יוכלו ליהנות מכושר שכנוע ומיכולת ליצור את המציאות הרצויה לכם, כך שהסתגלות מחושבת היטב רק תועיל לכם. המישור החברתי מזמן לכם חברויות/עסקים ברוכים, אך חשוב שהם יהיו תכליתיים ולא מיידיים. מיקום ונוס בבית הקריירה שלכם עשוי להיטיב עימכם. עם זאת, חשוב לגלות מיקוד ואחריות. אל תאבדו את הריכוז שלכם אפילו לרגע.

  קשת

מארס בבית המקצועי שלכם עשוי לרמז על השקעת מאמץ שעשוי לגרור ניגוד אינטרסים עם אחד האנשים הסובבים אתכם, מצב שגורר לעיתים חוסר יציבות או חוסר כיוון ועלול להקצין קונפליקטים ועימותים מחוץ או מבית. האושר תלוי במידה רבה בחוש ההומור שלכם ובהתבוננות על הדברים בפרופורציה הנכונה. כוכב ונוס במזל אריה: שימו לב לענייני חו"ל, גם רגשית.

 גדי

בנושאי הקריירה בולטת עכשיו האפשרות לקדם נושאים מקצועיים ולפגוש את מי שיוכלו להשפיע על מהלך כזה. אתם פתוחים יותר להתחלות חדשות, זה הזמן לפעול לטובת עצמכם. אל תירתעו מלגשת לסמכות הגבוהה ביותר, זהו זמן קובע לקידומכם. ברגע שהשליטה במצב תחזור לידיכם, הכל ייראה טוב יותר. ענייני כספים, חו"ל או נסיעות עשויים להיות מודגשים עכשיו.

 דלי

השבוע מורגשת מאוד השפעתם של הכוכבים שמייצגים את הדמיון ואת ההשראה, אך גם את הנטייה לאסקפיזם, גלו זהירות במיוחד בטיפול בענייני כספים והשקעות. הימנעו ממניפולציות והתרחקו מטיפוסים חלקלקים.  נראה שמישהו אינו נוהג איתכם בגילוי לב. כוכב ונוס מול מזלכם עשוי להיטיב עמכם. הפעילו את כל ערוצי התקשורת שלכם, ובכלל זה את האינטרנט.

 דגים

ענייני יצירה ורגשות מתעצמים, כל אחד בהתאם לחייו ונטיותיו. הימצאות מארס, בעל הטבע הפיזי-יצרי מול מזלכם, עשוי לעודד קשרים, אך מצד שני עשוי להעיד על קונפליקט עם אחד האנשים סביבכם. מצד שני, הפנויים עשויים להתאהב פתאום באדם שיעורר בהם משיכה חזקה ועניין רב. מסר מטעה מצדכם עלול ליצור אצל הצד השני ציפיות גבוהות, שאולי לא תוכלו לעמוד בהן.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות