חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תושבים כועסים: ”עבדו בפארק ענאבה בשבת”

 

תושבת העיר שומרת שבת, התלוננה על כך שבפארק הציבורי ’ענבה’ מבוצעות עבודות בשבת ו”עוד נגד עיניה”. הפוסט  עורר גלים בקרב תושבי העיר, שהתפתח לדיון בנושא אופיה הדתי של העיר מודיעין. העיריה: ”מדובר בקבלן חיצוני”. לפרטים המלאים ----

 

מי אחראי על הכבודות בפארק ענאבה, וליתר דיוק מי נתן את ההוראה לפועלים בשבת האחרונה להכין את הפארק להופעות בערב? כך או כך זה הרגיז מישהו וזה הוביל להרבה רחש בחש ברשת החברתית.

זה החל בפוסט של תושבת העיר שעלה לאוויר עם צאת השבת. תוכן הפוסט: "ביום שבת לקחתי את נכדיי לבלות בפארק ענבה שהוא לשרות כל תושבי מודעין באשר הם. לצערי גיליתי שעיריית מודעין לא מכבדת את כל תושביה ושעובדי נקיון עבדו והכינו לקראת הופעה במוצאי שבת.
עליי לציין שאני שומרת מסורת, אבל לא בגלל זה אני משתפת אותכם. זה לא מכבד אותנו כעיר שבשבת כולם מבלים ונהניםבה  כל אחד נהנה בדרך שלו, אבל לעבוד בשבת בפארק שהוא ציבורי זה לא מקובל! אני משלמת מספיק כדיי לגור בעיר ולהרגיש בבית, כל אחד בחייו יעשה כרצונו, אבל בפארק ציבורי יש להתחשב בכולם."

והלייקים והתגובות לא איחרו לבוא. חלקן  שהקניטו את התושבת על אורח חייה, אך היו אחרות עניינות שהתייחסו לגופן של הטענות.היו שניסו לסתור את קביעתה שמודיעין הינה עיר חילונית,  ושבערים רבות ברחבי הארץ מפעילים עובדים ומנקים את הפארקים הציבוריים גם במהלכה של השבת. במיוחד אם ישנה הופעה בפארק במוצאי השבת.
"גם התושבים החילונים הרבים רוצים להרגיש חלק מאופיה של העיר. אחד הפיתרונות המוצעים היה בהידברות ובהכרה בכך שהעיר מודיעין הינה עיר מעורבת", העירה גולשת שניסתה להוריד את גובה הלהבות. לא שזה עזר הרבה, כי הדוחות המשיכו ללהוט, המצב שמשתקף מהדיון לגבי אופיה של העיר, ביטא את ההתפלגות בין שני צדדים עיקריים: התומכים במודיעין כעיר חילונית, ומנגד החושבים שמודיעין היא עיר מעורבת.
מי ינצח... ימים יגידו.

מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות נמסר בתגובה כי: "כחלק מהתחזוקה השוטפת של פארק ענבה, הפארק מנוקה בכל ימות השבוע לרווחת תושבי העיר באמצעות קבלן חיצוני, כאשר הסכם העבודה נחתם בהתאם לחוקי העבודה הנהוגים."

לא צוינו שמות מאחר ואיננו מעונינים להוסיף שמן למדורה.

הנושא עלה לראשונה ב:מודיעין שלנו"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות