חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חברת ”פלקס” מעבירה את פעילותה למודיעין

 

ביום רביעי פורסם כי ענקית האלקטרוניקה ”פלקס” שבעבר נקראה ”פלקסטרוניקס” התקשרה עם חברת ”מגה אור” על הקמת מבנה ששטחו כ-30,500 מ”ר בפארק הטכנולוגי של מודיעין מכבים רעות.

 

ביום רביעי פורסם כי ענקית האלקטרוניקה "פלקס" (שבעבר נקראה "פלקסטרוניקס") התקשרה עם חברת "מגה אור" על הקמת מבנה ששטחו כ-30,500 מ"ר בפארק הטכנולוגי של מודיעין מכבים רעות.

"פלקס" נוסדה בשנת 1969 ומועסקים בה כיום יותר מ-200 אלף עובדים בכ-30 מדינות. בישראל פועלת החברה כ-20 שנה והיא מעסיקה בארץ כ-3,500 עובדים, במספר מקומות כמו מגדל העמק, חיפה, יבנה, אופקים, ובעתיד הקרוב גם מודיעין מכבים רעות.

 ראש העיר, חיים ביבס, בירך על העסקה וסיפר כי התהליך החל במשרדו לפני כשנה: "לפני שנה בדיוק נפגשנו נציגי העירייה, היזם צחי נחמיאס, מנכ"ל חברת "מגה אור", איתמר רגב, ומנכ"ל מינהלת אופק, רון ברזני, עם בכירי חברת "פלקס" על מנת לשכנע אותם להעתיק את החברה לפארק הטכנולוגי בעיר. לשמחתי, שמה הטוב של העיר והתקדמותה הענקית בתשע השנים האחרונות דרבנו את ראשי החברה להחליט להקים כאן את ביתם החדש בישראל. אנחנו נסייע לתושבים החדשים שלנו ככל הניתן, על מנת שתהיה להם כניסה חלקה למבנה החדש, ונוסיף לפעול כדי להביא לעיר עוד ועוד חברות מתחום ההיי-טק והתעשייה, דבר שיאפשר ליותר תושבים מהעיר לעבוד כאן קרוב לבית."

 חברת "פלקס" מספקת שירותי ייצור שבבים מיקרו-אלקטורניים ומערכות. החברה מתמחה בתכנון וייצור מעגלים מודפסים, קווי ייצור של מערכות ומוצרים ושירותים נלווים. שירותים אלה כוללים הנדסת מוצר, עיצוב מוצר, פיתוח תוכנות ויישומים המוטמעים במוצרים, עיצוב מוליכים למחצה, פיתוח מערכות אלקטרוניות, הרכבה, אבטחת איכות ובידוק, שירותי תיקונים ואחריות. שירותים נוספים שהחברה מציעה כוללים שילוח, ניהול מלאי ופתרונות סחר אלקטרוני, שירותי תכנון והנדסה, עיצוב ממשקי משתמש ועיצוב תעשייתי, עיצוב רכיבים ותת מערכות וכן שירותים מתמחים לשוק הסלולרי, הכוללים מודולים של מצלמות, ספקי כוח, אנטנות, מודולים של תדרי רדיו וצגים.

 ה"אני מאמין" של חברת פלקס הוא "לעזור ליצור עולם טוב יותר, חכם יותר ומחובר יותר, עם עתיד בר קיימא". היא מסייעת ללקוחותיה לפתור אתגרים בעידן המקושר באמצעות מהירות, יעילות ואפקטיביות לאורך כל מחזור חיי המוצר, ומציעה מגוון רחב של שירותי חדשנות, תכנון, הנדסה, שרשרת אספקה וייצור.

 הפארק הטכנולוגי של מודיעין מכבים רעות נמצא על שטח של 4700 דונם, מהם כ-2500 דונם של שטחים ירוקים. פיתוח הפארק נחשב לאחד מהנושאים המרכזיים בסדר העדיפות של העיר בתשע השנים האחרונות. עד כה שווקו מגרשים בגודל של כ-770 אלף מ"ר, נתון המהווה למעשה כ-85% מכלל שטחי הפארק, רובם ככולם במהלך השנים אחרונות. בפארק פועלים 141 עסקים שונים בתחומי ההייטק, טכנולוגיה, משרדים ועוד. בין השאר פועלים בפארק הטכנולוגי כ-50 משרדים, 22 עסקים של מסחר, 20 מרכזים לוגיסטיים 16 מפעלי הייטק, ו-9 מפעלים ביו-טכנולוגיים, או טכנולוגיים או מעבדות.

 כזכור, בחודש נובמבר האחרון עדכנה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) על תוצאות המכרזים לתשעה מגרשים המיועדים למשרדים, הייטק ומסחר בפארק הטכנולוגי, בשווי מצטבר של יותר מ-300 מלש"ח, סכום הגבוה כמעט פי 4 ממחיר המינימום בו יצאו המכרזים (כ-80 מלש"ח). נתונים אלה מעידים יותר מכל על האטרקטיביות של העיר מודיעין מכבים רעות בכלל והפארק הטכנולוגי בפרט.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות