חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הוזלה נוספת במחירי קייטנות הגנים

 

ראש העיר, חיים ביבס, עדכן השבוע את הנהגת ההורים העירונית כי יוזיל את עלות קייטנת הגנים, המופעלת במשך 18 ימים, מ-1,022 שקלים ל-852 שקלים בלבד.

 

ראש העיר, חיים ביבס, עדכן השבוע את הנהגת ההורים העירונית כי יוזיל את עלות קייטנת הגנים, המופעלת במשך 18 ימים, מ-1,022 שקלים ל-852 שקלים בלבד. מחיר זה זהה לעלות "בית הספר של החופש הגדול" (שנמשך 15 ימים), כאשר שלושת הימים הנוספים יסובסדו על ידי העירייה. על פי חישוב זה, עלות יום פעילות הקייטנות תרד מ-56.8 שקלים ל-47.3 שקלים, כאשר המחיר יהיה מותאם למספר ימי הפעלת הקייטנה בפועל (18 או 22 יום). כך, עלות קייטנת הגן ל-18 יום תהיה 852 שקלים. מדובר בהוזלה של 170 שקלים, המהווים 17% מעלותה המקורית של הקייטנה ל-18 ימים.

 עוד נמסר כי עמותת סחלבים תזכה בהתאם תושבים שכבר נרשמו לקייטנות הגנים. כמו כן נאמר, כי פעילות הגנים לא תיפגע כתוצאה משינוי המחיר, לרבות התוספת של חצי שעה, עליה סוכם כבר בעבר מול הנהגת ההורים העירונית.

 את ההחלטה על עדכון המחירים הוביל ראש העיר, חיים ביבס, במטרה להקל על עלויות הקייטנות, שמושתתות על הורי התלמידים, ולתת חלופה זולה לקייטנות השונות בגילאי הגנים:  "אנחנו מחויבים לתת לילדינו קייטנות איכותיות ובמחיר שפוי. התחלנו במהלך בכך שהתאמנו את מחירי הקייטנות למחירי תכנית "בית הספר של החופש הגדול". כעת אנו מרחיבים את התהליך גם לגני הילדים, שם נאפשר לילדים ליהנות משלושה ימי פעילות נוספים, שעלותם תהיה על חשבון העירייה, כך שלמעשה הוזלנו את המחירים לקייטנות הגנים למחיר הנמוך מעלות ’בית הספר של החופש הגדול’."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות