חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

”לדאוג לניצולי השואה במודיעין” / מכתבים למערכת

 

העירייה חייבת לוודא במשך כל השנה, שניצולי השואה שנושאים בגופם ובנפשם את הצלקות הקשות של זוועות השואה, יקבלו את הטיפול ואת הפעילויות האיכותיות ביותר בכדי שבאחרית ימיהם לא ירגישו מחסור בשום תחום.

 

לכבוs   מר חיים ביבס, ראש העיר  מודיעין-מכבים-רעות

מר ביבס שלום,

הנדון: הקצאת תקציב מהעירייה למען ניצולי השואה בעיר

  1. לפני כשבוע קיבלתי מהעמותה למען הקשיש במודיעין-מכבים-רעות מייל ובו בקשה לתרום לניצולי השואה – באהבה.
  2. ההודעה מציינת שמאות ניצולי שואה מתגוררים במודיעין מכבים רעות ונהנים מתמיכת העמותה למען הקשיש במודיעין, אבל התקציבים דחוקים ומגיע להם יותר - כלהעיר מתאחדת עכשיו בתרומה למען ניצולי השואה, כי מחר יהיה מאוחר מדי.
  3. עפ"י ההודעה, התרומות מיועדות לתת לניצולי השואה הרבה יותר פעילויות איכותיות ומיזמים מגוונים שהעמותה מפעילה עבור ניצולי השואה.
  4. נדהמתי מכך שהעמותה למען הקשיש שהמתנדבים שלה תורמים ימים ולילות עבור הקשישים בעיר וניצולי השואה בתוכם, נאלצת לפנות לציבור הרחב בכדי "לקושש נדבות" מהציבור, בסכום קטן יחסית של 50,000 ₪, באמצעות אתר Mimoona https://www.mimoona.co.il/Projects/4018&page=race .
  5. ידוע לי שהעמותה מקבלת תקציב מסויים ממשרד הרווחה, ואולי גם מהעירייה, אך עפ"י הפניה לציבור, התקציבים דחוקים, ואינם מספיקים לצרכי פעילות העמותה.
  6. כנבחר ציבור, שמכיר ומעריך את הפעילות הנפלאה של פעילי העמותה למען הקשיש, אני בוש ונכלם מכך שהעמותה נאלצה לפרסם את הפניה הזו, ועוד בסמוך ליום הזיכרון לשואה ולגבורה.
  7. מדוע העמותה למען הקשיש צריכה לגייס "נדבות" מהציבור ?

עיריית מודיעין-מכבים-רעות שתקצבה מכספי הציבור 1 מיליון ₪ להקמת ביכנ"ס בשכונת הכרמים, ותקצבה מכספי הציבור 300,000 ₪ להקמת מיקווה בשכונת הכרמים, חייבת "לפתוח את הקופה" ולתקצב תקציב נוסף בסכום של לפחות 100,000 ₪ ויותר מתקציבה בכדי להסיר את החרפה הזו של ניצולי שואה שאינם מקבלים סיוע מספק לצרכים השוטפים הנחוצים להם.

  1. כמו"כ, העירייה חייבת לוודא במשך כל השנה, שניצולי השואה שנושאים בגופם ובנפשם את הצלקות הקשות של זוועות השואה, יקבלו את הטיפול ואת הפעילויות האיכותיות ביותר בכדי שבאחרית ימיהם לא ירגישו מחסור בשום תחום.   
  2. אבקש הנחייתך המיידית להעברת התקציבים לעמותה למען הקשיש כאמור לעיל.

 

בברכה,     אבי אלבז

      

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות