חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כמה קשה, ככה מתוק: עירוני מודיעין בפלייאוף

 

*החבורה של דני רודיטי עשתה את זה, ובגדול. אחרי שרב העונה השתרכה באזור אמצע הטבלה, הצליחה עירוני לשמור על המקום החמישי היקר עם ניצחון ביתי קטן, אך יקר, 0:1 על מכבי אשדוד.* *הפלייאוף יחל ביום שישי הקרוב עם משחק חוץ מול השנייה בתום העונה הסדירה, מכבי קריית מלאכי*

 

עירוני מודיעין ארחה (שישי) את מכבי אשדוד הרביעית למשחק על כל הקופה במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה בליגה ב’ דרום ב’, כשהיא תלויה בעצמה, ויודעת שניצחון יספיק לה להיכנס לפלייאוף.
חשוב לציין, כי הקבוצה שנבנתה בקיץ שמה לה למטרה ברורה להעפיל למשחקי הגמר, ולכן, אי העפלה הייתה אכזבה גדולה עבור קברניטי הקבוצה. כמעט 70 דקות נאלצו האוהדים להמתין באצטדיון במודיעין, עד שזכו לצפות בשער המיוחל של נאדר אלעתאיקה בדקה ה-68, שהתברר כשער הניצחון. למשחק הגיע קהל רב מהעיר, בהחלט תמונה יוצאת דופן במשחקי הבית של הקבוצה העונה, נתון שעזר מאוד ודחף את השחקנים לשמח את האוהדים. מאמן עירוני מודיעין, *דני רודיטי*, יכול היה לנשום לרווחה בסיום: "וואו, כמה קשה, ככה מתוק. הקהל הגיע היום ובהחלט היה כיף גדול.
נאדר שכבש את שער הניצחון, היה מצוין". יחד עם זאת, המאמן כבר עם הפנים קדימה ליום ו’: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ סופר קשה בקריית מלאכי, כל משחק עבורנו יהיה כמו גמר גביע. אני מאוד מאמין בחבורה שלי, ובכדורגל הכל יכול לקרות. בהחלט יש לנו סיכוי להעפיל בתום הפלייאוף למשחקי הגמר המכריעים". חשוב להזכיר, המנצחת של המחוזות בליגות ב’ תפגוש את היורדת מליגה א’ למשחק מכריע על העלייה/הישרדות. מה סוד ההצלחה של הקבוצה? לדני רודיטי התובנות: "אני חושב שהיכולת להתמיד בעבודה קשה ותמיד להאמין שאנחנו שווים, עשתה את ההבדל עבורנו".
כדורסל - ילדי קבוצת קט-סל ב’ של המאמן אלדד שני במועדון כדורסל עוצמה מודיעין ניצחו את מכבי תל אביב מכבים רעות. קבוצת הקט-סל של עוצמה פגשה (שלישי)  את קבוצת הקט-סל של מכבי תל אביב מכבים רעות. המשחק נפתח טוב מבחינת עוצמה מודיעין, והשישית הראשונה הסתיימה ביתרון של 12-6. יתרון זה נשמר ואף גדל
 אורך המחצית, והקבוצות ירדו להפסקה כאשר עוצמה מודיעין הובילה בתוצאה 24-15. במחצית השנייה המגמה נמשכה, והמשחק הסתיים בניצחון של עוצמה מודיעין 48-40, וכתוצאה מכך נצפו חגיגות ניצחון על המגרש. כל 15 שחקני הקבוצה שותפו במשחק, וחלוקת הנקודות היתה בולטת. קלעו לעוצמה: אופיר לופוביץ’ 8 נק, איתי סרבי, עידן אליאס ואורי מרום 6 נק’ כל אחד, גלעד אליאס, נועם אברהמי, רואי ביטון 4 נק’ כל אחד, עומר אלמקייס, אלון סואיה, מיתר שמעון, נדב ויס ושלו בוקריס  2 נק’ כל אחד. השתתפו ותרמו לנצחון במשחק קבוצתי ועבודת הגנה מצוינת - עמית הדר, דניאל גולן ונדב זוסמנוביץ’.

המצטיין במשחק לדברי המאמן אלדד שני - -איתי סרבי.
 
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות