חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נכנסים לכושר - מה צריך לדעת על שעוני דופק

 

רגע לפני שהחורף מסתיים ואת הסריגים והמעילים מחליפים המכנסיים הקצרים ובגדי הים, אנחנו לפתע מתמלאים ברצון עז להיכנס לכושר, לחטב את הגוף ואם אפשר גם להשיל את הקילוגרמים העודפים. אלא שאימונים נכונים וטובים, שמביאים תוצאות ומשפרים את היכולת לפעול בצורה מתונה ומדויקת, הם אימונים שבהם מומלץ להצטייד בשעון דופק.

 

 רגע לפני שהחורף מסתיים ואת הסריגים והמעילים מחליפים המכנסיים הקצרים ובגדי הים, אנחנו לפתע מתמלאים ברצון עז להיכנס לכושר, לחטב את הגוף ואם אפשר גם להשיל את הקילוגרמים העודפים. אלא שאימונים נכונים וטובים, שמביאים תוצאות ומשפרים את היכולת לפעול בצורה מתונה ומדויקת, הם אימונים שבהם מומלץ להצטייד בשעון דופק. כך תוכלו לפקח אחר המאמץ שלכם, לעקוב אחר הביצועים, להגדיר יעדים חדשים ולדעת בדיוק כמה קלוריות שרפתם, כמה עוצמתי היה האימון ואיך בפעם הבאה תמתחו את הגבול ממש עוד קצת. קדימה, מתחילים!

 

כמות המידע שתקבלו

אם תערכו חיפוש קצר בגוגל תגלו שיש היצע רחב של שעוני דופק, בשלל סוגים, דגמים וסגנונות. מעבר להבדלים במראה השעון וביכולת שלו להשתלב עם בגדי הספורט החדשים שלכם חשוב שתבינו את ההבדלים המהותיים בין הדגמים השונים. אם אתם רוצים לעקוב אחר הדופק בלבד אתם יכולים להסתפק בשעון פשוט יחסית, בעוד שעון שיעניק לכם תמונה מלאה יותר ביחס לביצועים שלכם יעלה קצת יותר אבל גם יעזור לכם לתכנן את האימון נכון ויציג לכם פירוט מדויק של כל אימון על שלל הפרמטרים שבו – דופק מינימלי ומקסימלי, אחוזי שומן וקלוריות שנשרפו, זמן האימון, הפסקות שבוצעו ועוד.

 

איפה אתם מתאמנים?

שיקול נוסף שישפיע על איכות השעון ועל מידת ההשקעה שלכם בו הוא המקום שבו אתם מתאמנים. אם אתם נשארים בחדר הכושר, על ההליכון או עם מדריך שמלווה אתכם, כנראה ששעון פשוט יחסית יספיק גם כאן. מצד שני, אם אתם מתאמנים בחוץ ואף שואפים לכבוש מטרות גדולות כמו ריצת מרתון (או אפילו חצי ממנה) רצוי לבחור שעון טוב יותר, עם מגוון רחב של אופציות ופונקציות. השעונים היקרים יותר מגיעים לרוב גם עם רצועת חזה שמשפרת את היכולת של השעון להציג נתונים מדויקים וחשובים.

 

פרטים טכניים

כעת, כשאתם ממוקדים במטרה ויודעים איזה שעון דופק יתאים לכם יותר, השקיעו עוד כמה דקות בבחינת הפרטים הטכניים. אם אתם רוצים לענוד את השעון גם כשאתם לא מתאמנים רצוי שהגודל והעיצוב שלו יתאימו לכם, וכדי שיהיה לכם נוח לעקוב אחר הביצועים בזמן האימון בחרו צג גדול יותר. שימו לב שצג קטן, שיציג את הנתונים בצורה לא נכונה, עשוי לגרום לכם לעצור במהלך האימון וזוהי בהחלט בעיה אם אתם יוצאים לריצה ארוכה או לרכיבה. שעונים רבים כוללים גם מנגנון תאורה שיקל עליכם בזמן אימוני הערב. שימו לב לפרטים הקטנים הללו מבעוד מועד, כדי שתוכלו להתחיל להתאמן בראש שקט ועם כל המידע שאתם צריכים כדי לעשות את זה נכון.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות