חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

יום המעשים הטובים / מכתבים למערכת

 

יו”ר מודיעין חופשית אבי אלבז, כותב השבוע על הסכנה בכביש פרג ועל יום המעשים הטובים של המתנדבת ג’ודי כבירי

 

בדף השבועי של מודיעין חופשית מתרכז הפעם חבר המועצה ויו"ר הארגון בהתנדבות למען יום המעשים הטובים ושוב גם בסכנה לרוכבי האופניים בכביש פרג.

שלום לתושבי העיר:

כמה טוב שבאתם – ג’ודי כבירי – מסביב לשעון – מרוב שהיא מתנדבת, ג’ודי כבירי, רכזת מתנדבים בעמותה למען הקשיש, מוצאת עצמה עסוקה יותר מהתקופה שבה עבדה.

מצ"ב כותרות כתבה, וכתבה של רותי בוסידן ב’ידיעות מודיעין’ לרגל יום המעשים הטובים, על 6 תושבי העיר שמתנדבים למען הקהילה, ובהם חברתנו ג’ודי כבירי, אחת מצוות מייסדי עמותת מודיעין חופשית.

שאפו גדול לג’ודי כבירי על ההתנדבות והנתינה שלה לקהילה שזקוקה הכי הרבה לתמיכה, לסיוע ולחיבוק בכדי להמשיך ולשרוד.  

 

סכנה לא שולית 

עיריית מודיעין הודיעה כי במסגרת העבודות לסלילת שביל אופניים בדרך יאיר פרג, יורחב בימים הקרובים שול הכביש המזרחי בקטע שבין כיכר הכניסה לרעות לשדרות מנחם בגין.

השבוע השתתפתי בעירייה בישיבת וועדת תחבורה, בראשות סגן ראש העיר אילן בן סעדון. בתחילת הישיבה, הצגתי את הבעייתיות הגדולה של קטע הכביש הצר, הדו-סיטרי וללא שוליים, שבין כיכר היציאה מרעות אל כיכר השוטר ובהמשך לכל אורך דרך בגין, עד היציאה לכיוון לטרון.  התרעתי שוב על העומס הרב של משאיות וטריילרים כבדים שנוסעים במהירות בכביש במהלך היום והלילה. 
גם אילן בן סעדון וגם ראש העיר שהשתתף בתחילת הישיבה, הבטיחו להרחיב כבר בתחילת השבוע הבא את שולי הכביש, והודיעו שמתוכנן להרחיב את הכביש ל- 4 נתיבים. 
אין ספק ש- 4 נתיבים נדרשו כבר מזמן, ויחד עם זאת יש למנוע ממשאיות כבדות לנסוע בכביש הזה, ולאכוף הגבלת מהירות של כלי רכב. אני מאמין במעשים ופחות בדיבורים, ואוודא בתחילת השבוע הבא שאכן מתבצעות עבודות אינטנסיביות להרחבת הכביש בהקדם

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות