חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

העומסים שיבואו עם התחנה המרכזית / פורום עיתונט

 

נועה, תושבת העיר שלחה בפורום עיתונט שאלה לראש העיר: האם הביאו בחשבון את עומסי התנועה לקראת פתיחת התחנה המרכזית החדשה. ראש העיר : שוקלים להוסיף נתיב בדרך החשמונאים והפתיחה תהיה מדורגת

 

מודיעין עיר שמתפתחת בקצב מטורף ולעיתים מתעוררות שאלות כגון זו שנועה תושבת מודיעין שלחה לחיים ביבס בפורום המומחים של עיתונט.

"כב’ ראש העיר שלום לך. קראנו שהתחנה המרכזית ליד הקניון אמורה להיפתח. כבר היום יש פקקים לא מעטים סביב הכיכר. האם מי שתכנן את התחנה ומיקם אותה היכן שמיקם, הביא בחשבון את העומסים שתנועת האוטובוסים תגרום. ובעצם האם לא היה רצויי למקמה מעט רחוק מהמרכז. תודה"

 

תשובת ראש העיר חיים ביבס

שלום נועה,

מסוף התחבורה העירוני יחל לפעול במהלך חודש מאי הקרוב באופן הדרגתי, כאשר כיום אנחנו נמצאים בשלבי תכנון לעדכון כל הרמזורים שבכיכר התחבורה, והתאמתם לנפח התנועה הקיים והצפוי באזור. במקביל, אנו בוחנים אפשרות להוסיף נתיב נסיעה נוסף לפנייה ימינה מכיכר התחבורה לשדרות החשמונאים, לכיוון לטרון. חשוב לציין כי יחד עם פתיחת מסוף התחבורה מתוכננת גם הפעלה של מודל תחבורה ציבורית חדש, שישנה את דפוסי הפעילות הקיימים היום, דבר שגם עתיד לשפר את איכות השירות של התחבורה הציבורית בעיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות