חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ליגת החובבים בכדורסל, קשישים קלות” בגמר

 

ליגת החובבים בכדורסל, שהחלה לפעול השנה בעיר, הצליחה לספק בשבוע האחרון, דרמה באולם הכדורסל של עירוני ב’, בשני משחקי חצאי גמר צמודים במיוחד בין ארבע הקבוצות הבולטות בליגה.

 

ליגת החובבים בכדורסל, שהחלה לפעול השנה בעיר, הצליחה לספק בשבוע האחרון, דרמה באולם הכדורסל של עירוני ב’, בשני משחקי חצאי גמר צמודים במיוחד בין ארבע הקבוצות הבולטות בליגה. בתום מאבק מותח, היו אלו קבוצת "מודיעין מכבים רעות" ו"קשישים קלות" שהצליחו לנצח את "ויטוריה" ו"ציבונה קייזר" והשתיים ייפגשו על הפרקט בסוף השבוע למשחק על הגביע.

ליגת החובבים בכדורסל החלה לפעול בעיר בינואר השנה, כליגה נוספת לליגת התושבים המשוחקת בחודשי הקיץ.  בשונה מהליגה הקיצית, המשלבת שחקנים עם עבר עשיר בענף, הן כשחקני נוער והן כשחקנים בוגרים בליגות של איגוד הכדורסל, הליגה החורפית פועלת ללא שחקנים מקצועיים ומספקת הזדמנות לקבוצות חובבות שמשחקות במגרשי הכדורסל ברחבי העיר ולשחקנים ותיקים שלא עומדים בקצב ההולך והעולה של ליגת התושבים, להשתלב במסגרת ליגה ולהתחרות בצורה מסודרת באולמות המקורים. לאחר עשרה מחזורים נפגשו השבוע ארבעת הקבוצות החזקות בליגה בשלב חצי הגמר.

זה החל ביום רביעי האחרון במשחק בין "מודיעין מכבים רעות" שדורגה במקום הראשון בליגה עם "ויטוריה", המדורגת במקום הרביעי. הרבע הראשון נפתח בבליץ של מודיעין מכבים רעות שסיימה את המחצית ביתרון נאה של שמונה נקודות: 27:19. משחק חזק של ויטוריה ברבע השלישי והאחרון החזירו את הקבוצה במרחק של נקודה אחת בלבד מהניצחון על המוליכה, שש שניות לסיום כשהכדור בידיים של ויטוריה. הקהל נעמד על הרגליים אך השחקנים לא יכלו לעמוד בהתרגשות ובלחץ ולא הצליחו להשלים את המהפך והמשחק הסתיים בניצחון 57:56 לקבוצת מודיעין מכבים רעות.

יום לאחר מכן נפגשו על הפרקט קבוצת "קשישים קלות" וקבוצת "ציבונה קייזר" מקום שני ושלישי בהתאמה. הקשישים בגופיות הכחולות, שלהפתעת הצופים כלל לא היו קשישים, הצליחו במהירות ובנחישות להשיג יתרון של 8 נקודות ולשלוח את ציבונה להפסקת המחצית כשהתוצאה על המסך 31:23. התעוררת מצד ציבונה בחלק השני של המשחק הצליחה בשלב מסוים לצמצם את הפער עד לכדי 3 נקודות, אך סל רדף סל וכל זה לא הספיק מול הנחישות של הקשישים בדרכם לגמר. צפירת הבאזר קבעה את התוצאה 58:51 לקשישים שקיבלו בצדק את כרטיס העלייה לגמר, מול קבוצת מודיעין מכבים רעות.

משחק הגמר ייערך ביום שישי 24.03.17 בשעה 15:00 באולם הי"א (בית ספר עירוני ב’)

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות