חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עירוני חזרה לסורה עם תיקו, עוצמה העפילה לגמר

 

החבורה של דני רודיטי סיימה רק ב-1:1 את משחק הבית מול עירוני שדרות, ולא השכילה למנף את הניצחון הגדול משבוע שעבר. עוצמה מודיעין העפילה, כצפוי, לגמר, אחרי שניצחה גם במשחק הגומלין את מכבי חדרה.

 

עירוני מודיעין ארחה (שישי) את עירוני שדרות במסגרת המחזור ה-26 בליגה ב’ דרום ב’, וסיימה רק בתיקו, 1:1. שחקן הרכש, איסלם אלזינטי, הוביל את המקומיים ליתרון סמוך לירידה למחצית, אולם האורחים מהדרום השוו חמש דקות בתוך המחצית השנייה, משערו של זוהר קסאפו. מודיעין יכולה להתנחם בעובדה, שגם יתר יריבותיה למירוץ על המקום החמישי לא ניצחו. צעירי רהט המשיכה להפסיד, הפעם 4:2 בבית לבני אילת. בני יצ’אלאל סיימה רק ב-1:1 בבית מול עירוני אשדוד. רק שלוש נקודות מפרידות בין מודיעין לרהט החמישית, ובסוף השבוע יכולים חניכיו של דני רודיטי לבצע מהפך, אם ינצחו וצעירי רהט תפסיד. מודיעין תתארח  ביום שישי אצל עירוני בית שמש, הלפני אחרונה, שחוללה סנסציה והביסה את עירוני קריית מלאכי 0:3 במחזור החולף. צעירי רהט תצא למשחק חוץ מול בית"ר עירוני מעלה אדומים מהתחתית, המשוועת לנקודות. עד לסיום העונה הסדירה נותרו לעירוני מודיעין ארבעה משחקים עם 12 נקודות בקופה. אחרי המשחק מול בית שמש מצפים למדורגת שישית משחקים מול שתי הבאר שבעיות, מועדון ספורט ומכבי, ולסיום משחק בית מול עירוני אשדוד.

כדורסל - עוצמה מודיעין העפילה לגמר גביע האיגוד. חצי הגמר נחלק לשני משחקים, בית וחוץ, כאשר עוצמה רשמה ניצחון מרשים במשחק הראשון נגד מכבי חדרה. חניכיו של אשר חגי הגיעו אל המשחק השני נגד מכבי חדרה מוכנים, עם מטרה ברורה - לשמור על עונה רצופה ללא הפסדים, למרות שעקרונית היו יכולים להפסיד במשחק עד 29 נקודות הפרש, ועדיין לעלות לגמר. עוצמה מודיעין פתחה עם החמישייה הרגילה – ארטיום קופל, אלון קרדש, ג’ורג’ אוסדצ’י, עודד יולזרי ואוהד מזרחי הרבע הראשון היה צמוד, והסתיים בתוצאה 14:12 לטובת עוצמה. ברבע זה בלט ג’ורג’ אוסדצ’י, שקלע תשע נקודות, מתוכן שתי שלשות. הרבע השני היה גם הוא צמוד מאד, והסתיים בשוויון 24:24. למרות משחק התקפה משובח, עוצמה ספגה את אותו מספר נקודות, וירדה למחצית בתוצאה 38:36, כשהיא מובילה רק בשתי נקודות. הרבע השלישי היה הטוב של החבורה ממודיעין. בהתקפה שמרו השחקנים על אחוזים גבוהים, אך הפעם גם ההגנה השתפרה פלאים. רבע זה הסתיים בתוצאה 23:11. בסיום, 63:71 לעוצמה, שמעפילה לגמר גביע האיגוד של ליגה ב’. שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל מועדון כדורסל עוצמה מודיעין, סיכם: "המשחק הזה היה המשחק הצמוד ביותר של הקבוצה בעונה הנוכחית. שוב בלט מאד משחק הצוות של הקבוצה, שמשלבת שני שחקני נוער ושחקנים ותיקים מעט יותר, שצמחו כולם במועדון. עלינו לגמר וזו מבחינתנו חגיגה. העלייה לגמר והמקום הראשון בליגה מוכיחים, שכנראה אנחנו הקבוצה הטובה ביותר בליגה. קורה כאן משהו טוב במודיעין. פשוט תענוג!" קלעו לעוצמה: ארטיום קופל  16 נק’ (ארבע שלשות), ג’ורג’ אוסדצ’י 15 נק’ (שלוש שלשות), עודד יולזרי 11 נק’ (שתי שלשות), אלון קרדש  10 נק’, אוהד מזרחי תשע נק’ (שתי שלשות), אביב רודריגז שש נק’, אלון דה מונטה (חזר מפציעה ארוכה) ארבע נקודות.

לא שיחקו: תום פולובין, עידן קלז, יובל ברבינג ואלעד שינדלר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות