חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

”אור למשפחות”

 

מנהל המרכז הרפואי אשקלון ד”ר דר חזי לוי, מנכ”ל משרד הבריאות לשעבר, החליט לאמץ לחיקו בכבוד ובהתרגשות את עמותת אור למשפחות בראשותה של עירית אורן גונדרס. ד”ר חזי לוי פתח את אירוע ”אור לדרום” – אירוע הצדעה

 

מנהל המרכז הרפואי אשקלון ד"ר דר חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, החליט לאמץ לחיקו בכבוד ובהתרגשות את עמותת אור למשפחות בראשותה של עירית אורן גונדרס. ד"ר חזי לוי פתח את אירוע "אור לדרום" – אירוע הצדעה, מעצים ומחבק להורי הדרום ועוטף עזה, שהתקיים בשבוע שעבר במלון לאונרדו אשדוד.

את תעודת ההוקרה וזר העמותה  העניקו לו בהפתעה שלוש אימהות, שבניהן נהרגו במהלך מלחמת לבנון הראשונה. באותה תקופה שלאחר קורס קציני רפואה שירת ד"ר לוי כרופא צעיר בגדוד 931 של הנח"ל. שלושת החיילים היו חבריו הטובים, ובמהלך אחת ההיתקלויות הם נפצעו אנושות, והוא ניסה להצילם אך לא הצליח.  

ד"ר חזי לוי סיפר כי מאורע זה השפיע עליו רבות ועל החלטתו לקשור את עתידו בשירות צבאי ארוך טווח – עד לתפקיד קצין רפואה ראשי של צה"ל. ד"ר לוי התקשה לעצור את התרגשותו מגודל המעמד וההפתעה, ואף לא התבייש להזיל דמעה. במועד האירוע הוא גם חגג את יום הולדתו.

 

בתמונה   ד"ר חזי לוי עם עירית אורן גונדרס ושולה כהן, אימו של סמל אורי, יוני 1982

 צילום: מוקי שוורץ

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות