חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ליגת החובבים בכדורסל יצאה לדרך

 

שקט בשקט החלה לפעול בעיר בשבועות האחרונים ליגת החובבים בכדורסל המפגישה מידי שבוע על הפרקט כ-100 שחקנים חובבים, חלקם מחלוצי ליגת התושבים הפועלת בעיר מזה 12 שנים, שמגיעים בשעות הערב לשחק ולהתחרות ביניהם כל הדרך אל האליפות.

 

בשקט בשקט החלה לפעול בעיר בשבועות האחרונים ליגת החובבים בכדורסל המפגישה מידי שבוע על הפרקט כ-100 שחקנים חובבים, חלקם מחלוצי ליגת התושבים הפועלת בעיר מזה 12 שנים, שמגיעים בשעות הערב לשחק ולהתחרות ביניהם כל הדרך אל האליפות.

בשונה מליגת התושבים הפועלת בעיר בחודשי הקיץ ומשלבת שחקנים עם עבר עשיר בענף, הן כשחקני נוער והן כשחקנים בוגרים בליגות של איגוד הכדורסל, הליגה החורפית פועלת ללא שחקנים מקצועיים ומספקת הזדמנות לקבוצות חובבות שמשחקות במגרשי הכדורסל ברחבי העיר ולשחקנים ותיקים שלא עומדים בקצב ההולך והעולה של ליגת התושבים, להשתלב במסגרת ליגה ולהתחרות בצורה מסודרת באולמות המקורים גם בימים גשומים.

בליגה, אותה מפעיל אגף הספורט בעמותת סחלבים, משחקות 6 קבוצות שמתחרות ביניהן בשיטת ליגה של 2 סבבים, כאשר בכל סבב חמישה מחזורים. בתום עשרת המחזורים  יערך שלב הפיינל פור שיקבע מי יהיו החובבים שיחזיקו את הגביע.

 בשלב זה, בתום ארבעה מחזורים בסבב הראשון: מובילה את הטבלה עם 7 נקודות, קבוצת "קשישים קלות" אותה מוביל הקפטן אבי זמיר. הקפטן, שמשמש כשופט בליגת התושבים הקיצית, החליט הפעם לא לראות את המשחק מהצד ולהצטרף כשחקן. במקום השני עם 6 נקודות נמצאת קבוצת "ציבונה קייזר" המורכבת משחקנים המשתתפים בליגת התושבים. במקום השלישי, גם היא עם 6 נקודות קבוצת "ויטוריה" של המאמן רמי גאנדלמן שהקים קבוצה חדשה לכבוד ליגת החורף. במקום הרביעי קבוצת "מודיעין מכבים רעות" עם 5 נקודות ואחריהם  "הזבובים" עם 5 נקודות ו"סלים פסט" עם 4 נקודות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות