חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ערב הסברה בנושא אומנה במודיעין

 

כ- 50 ילדים ונוער בסיכון, חלקם מאזור מודיעין, ממתינים בימים אלו שימצאו עבורם משפחות אומנה. בשבוע הבא 09.01 ארגון ”אור שלום” יקיים ערב הסברה מיוחד בנושא אומנה המיועד לכל תושבי מודיעין והסביבה.  

 

כ- 50 ילדים ונוער בסיכון, חלקם מאזור מודיעין, ממתינים בימים אלו שימצאו עבורם משפחות אומנה. בשבוע הבא (09.01) ארגון "אור שלום" יקיים ערב הסברה מיוחד בנושא אומנה המיועד לכל תושבי מודיעין והסביבה.  

הילדים, אשר הוצאו מבתיהם על ידי שירותי הרווחה בשל התעללות, הזנחה או חוסר מסוגלות הורית, ממתינים כיום בכל מיני מסגרות ביניים עד שימצאו עבורם משפחות אומנה שיעניקו להם בית חם. ב"אור שלום" מבקשים לציין כי משפחת אומנה היא המסגרת הקרובה ביותר לתא משפחתי נורמטיבי ואוהב ועל כן חשוב מאוד למצוא לילדים האלה משפחות אומנה. ילדים שלא תימצא להם משפחה, עלולים לאבד את ההזדמנות האחרונה בחייהם לגדול בתוך משפחה, עם אמא ואבא, חום ואהבה.

המשפחות שישתתפו בערב ההסברה יקבלו הסבר על תכנית האומנה, על תהליך המיון ועל ההכנה לקראת קליטת ילד חדש בבית. חשוב לציין שמשפחות אומנה מקבלות ממשרד הרווחה תקציב חודשי להוצאות גידול הילד, על מנת שהאומנה לא תהפוך לנטל כלכלי על המשפחה. עובדת סוציאלית של "אור שלום" תלווה את המשפחה ותסייע בכל בעיה וקושי.

ערב ההסברה יתקיים ב- 9 לינואר בשעה 19:30 בבית ספר יח"ד ברחוב ישעיהו הנביא 23 במודיעין.

משפחות המעוניינות לשמש כמשפחות אומנה או להירשם לערב ההסברה מוזמנות לפנות לארגון "אור שלום" בטלפון 03-5417000 או במייל Omna@Orr-Shalom.co.il

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות