חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אליפות חנוכה בג`ודו

 

ביום שלישי אחרון, בחופשת החנוכה, התקיימה באולם הספורט של בית ספר עירוני ב’  תחרות הג’ודו המסורתית של מועדון ”דרך הג’ודו” בה השתתפו כ-400 ספורטאים צעירים בגילאי 4-12. את היציע מילאו כ-600 הורים ובני משפחה שהגיעו לצפות בביצועים של לוחמי הג’ודו הצעירים.

 

ביום שלישי אחרון, בחופשת החנוכה, התקיימה באולם הספורט של בית ספר עירוני ב’  תחרות הג’ודו המסורתית של מועדון "דרך הג’ודו" בה השתתפו כ-400 ספורטאים צעירים בגילאי 4-12. את היציע מילאו כ-600 הורים ובני משפחה שהגיעו לצפות בביצועים של לוחמי הג’ודו הצעירים.

התחרות שאורגנה על ידי מועדון "דרך הג’ודו", הפועל בעיר באמצעות עמותת סחלבים, חולקה לשלושה מחזורים, כאשר ילדי הגן הציגו להורים הגאים, באימון ראווה, סט תנועות ותרגילי ג’ודו אותם למדו מתחילת השנה. ילדי כיתות א’-ב’ השתתפו ביום קרבות שבסופו לא נקבעו מנצחים על מנת לספק חוויה חיובית של תחרות מבלי לפגום בתחושת ההנאה של הילדים. חניכים מכיתות ג’ עד ו’, שחלקם ישתתפו בקרוב באליפויות ישראל, לקחו חלק בתחרות הקרבות הרשמית.

כשהם לבושים בחלוקים לבנים וכחולים הציגו המשתתפים שליטה בזירה וביצועים מרשימים. בתום סבב קרבות ולאחר שהצליחו להטיל את היריב על הגב או לרתק אותו למשך 20 שניות למזרן נקבעו הזוכים במקומות הראשונים: גיא נמשץ, בן סוקולובסקי, ירדן רוטנברג, הראל תשובה, רון מאור, שי דיקן, ישי עמיחי, ירדן נבו, שגיא גולדנר, נועם גרינברג, ירום שוחט, יוני רייכנברג, לירוי שניידרמן, חובב גרינוולד, שחר זילברמן, טלאור שניאור, שירה סודרי, אורין אריזוני, יעל פלקובסקי, נתנאל בביוף, מאור פרידמן ושניאור חורי חזרו הביתה עם מדליות זהב אחרי שניצחו בכל הקרבות בהן השתתפו.

עידו אלקיים, מייסד "דרך הג’ודו": "הספורטאים הצעירים הפגינו ג’ודו מרהיב ואטרקטיבי מה שמעלה באופן טבעי את הציפיות מהספורטאים להישגים באליפויות ישראל.  היה מרגש במיוחד לראות את הספורטאים הוותיקים עוזרים לצעירים לאורך כל התחרות, והיה בזה יותר מאשר הוכחה ש"דרך הג’ודו" הוא לא רק מועדון אלא משפחה!"

נעם אלקיים, המאמן הראשי: "המטרה היא להפוך את מודיעין מכבים רעות לעיר של ג’ודו מתוך מטרה ברורה להתהדר בעתיד במדליסט אולימפי ואנחנו בדרך הנכונה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות