חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

תחרות גביע החורף בסייף

 

בשבוע שעבר נערכה בגני תקווה תחרות גביע החורף בסייף בסגנון דקר בה השתתפו יותר מ-200 סייפים וסייפות ממועדונים רבים ברחבי הארץ.

 

 בשבוע שעבר נערכה בגני תקווה תחרות גביע החורף בסייף בסגנון דקר בה השתתפו יותר מ-200 סייפים וסייפות ממועדונים רבים ברחבי הארץ. בין המשתתפים היו גם סייפי המועדון העירוני "סייפי מודיעין" שחזרו הביתה, בתום תחרות צמודה, עם 4 גביעים.

הסייפים הצעירים של המועדון המקומי, הפועל בעיר באמצעות עמותת סחלבים הצליחו בהדרכתם של דימה פודולסקי ו-ויקטור גלז ובזכות האימונים האינטנסיביים והמוטיבציה הרבה להילחם בסגנון דקר בסבב של קרבות ולהגיע להישגים מרשימים: בקטגוריית הבנות עד גיל 13 זכתה רוני טל שמדורגת ראשונה בדירוג הכללי, במקום הראשון ובגביע מוזהב. באותה קטגוריה זכתה גם חברתה למועדון, הדר קנדלר במקום השלישי שוחזרה הביתה עם גביע. הבנים של המועדון, איתי בובליצקי ואדם דאיינוב, חזרו גם הם עם 2 גביעים לאחר שחלקו יחד את המקום השלישי והמשותף בקטגוריית בנים עד גיל 13.

המאמנים דימה פודולסקי ו-ויקטור גלז: "אנו מברכים את ילדי המועדון על ההישגים המרשימים בתחרות הארצית ומאמינים שגם דור זה של סייפים המתאמנים במועדון יוכלו בעזרת התמדה להגיע להישגים נוספים ואף להתברג בהמשך בצמרת הענף."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות