חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מועצת העיר: מי ”הבריז” לנו?

 

אחד הקריטריונים למדוד את הצלחתו ורצינותו של חבר מועצה הוא על פי מידת השתתפותו בישיבות המועצה. איזה חבר מועצה נכח בכל הישיבות? מי נעדר הכי הרבה? פרסום ראשון של נתוני ”מסדר הנוכחות”

 

שחר מי און נציג סיעת "יש עתיד" הוא "אלוף הנוכחות", הוא חבר המועצה היחיד שהתייצב לכל ישיבות המועצה בקדנציה הנוכחית. צמודות אליו במרוץ שתי חברות סיעת "חיים במודיעין", סיעתו של ראש העיר, הילה בן אליעזר וורד גל בחרי, לכל אחת מהן היעדרות אחת בלבד. מנגד, אייל הנדלר נציג סיעת "מכבים רעות" הוא "המבריזן" הראשי במועצת העיר עם לא פחות מתשע היעדרויות, ואחריו נציג סיעת "גשר" ברוך בוחניק שנעדר משבע ישיבות.

לפני שנמשיך עם יתר פרטי "טבלת הנוכחות" של חברי מועצת העיר מתבקשות כאן כמה הבהרות:

מי שמתמודד על כיסא במועצת העיר חותם על חוזה בלתי כתוב, לפיו אם ייבחר, הוא מתחייב לא להשתמט מחובת פעילות, לא להסתלק ממימוש הזכות לפעול למען הציבור בהתנדבות ולא להפקיר את ההכרעה על גורלה של העיר בידי אחרים.

את ראש העיר, חיים ביבס, לא כללנו ברשימה זו, שכן כמי שמנהל את הישיבות הוא בהכרח נוכח בכולן.

נתוני הנוכחות והחיסורים נלקחו מהפרוטוקולים הרשמיים של ישיבות המועצה כפי שהם מתפרסים באתר האינטרנט של העירייה. הסיבות להיעדרויות אינן מתפרסמות.

ישיבות המועצה מתקיימות אחת לחודש. הנתונים מתייחסים לשלוש שנות כהונה 2014-2016 בהן נערכו 30 ישיבות מן המניין (10 ישיבות בכל שנה).

ככלל, ובעיקר בהשוואה לנתונים שפרסמנו בקדנציה הקודמת, הרי שקדנציה זו מאופיינת באחוזי נוכחות גבוהים למדי של חברי המועצה, נתון אשר יכול להצביע על מוטיבציה גבוהה.

ולהמשך הדרוג:

שתי היעדרויות בלבד נרשמו ל: אלעד שמעונוביץ מסיעתו של ראש העיר, סגן ראש העיר אילן בן סעדון מסיעת "אילן למודיעין", סגן ראש העיר מויש לוי מסיעת "שחר עושים חינוך".  

שלוש היעדרויות – שמעון גואטה מסיעת ראש העיר, גבי אדרי מסיעת "אילן למודיעין", סגן ראש העיר במחצית הראשונה של הקדנציה מיכאל חרל"פ ראש סיעת הבית היהודי, אבי אלבז מסיעת "מודיעין חופשית".

ארבע היעדרויות – בוריס פרלמן מסיעת "אילן למודיעין", הילה שי וזאן מ"הבית היהודי", שרון מעוז מ"מודיעין של כולנו".

חמש היעדרויות – מ"מ ראש העיר שלמה פסי, מירב פלג מ"שחר עושים חינוך".

שש היעדרויות – דן ליכטמן מסיעת "אילן למודיעין".  

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות