חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ביקור ראש העיר אודינה בעיר

 

בשבוע שעבר נפגש ראש העיר, חיים ביבס, עם ראש העיר של אודינה, פרופסור הונסל פיורי. אודינה, עיר בצפון-מזרח איטליה, היא עיר לומדת תאומה של מודיעין מכבים רעות.

 

בשבוע שעבר נפגש ראש העיר, חיים ביבס, עם ראש העיר של אודינה, פרופסור הונסל פיורי. אודינה, עיר בצפון-מזרח איטליה, היא עיר לומדת תאומה של מודיעין מכבים רעות. כזכור, לפני כשנה נחתמה אמנת "ערים לומדות" בין שתי הערים והישוב דבוריה מהצפון, בטקס בו הכריז ארגון אונסק"ו על תמיכתו במודל הישראלי של "ערים לומדות" ובמרכז הישראלי שממוקם במודיעין מכבים רעות ומוביל את הרשת הישראלית ואת שיתופי הפעולה הבינלאומיים.

בפגישה נכחו מנהלת המרכז הרב תחומי של העירייה, ד"ר אורנה מגר, אשר פיתחה את המודל של עיר לומדת ישראל, מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג, ורכזת קידום בריאות עירונית, מיכל אלימלך.

ראש עיריית אודינה הינו יו"ר הפורום העולמי לערים בריאות, וביקרו בישראל נערך במסגרת כנס של הפורום. הוא ביקש להיפגש עם ביבס ונציגי העירייה בכדי לקדם את השותפות בין שתי הערים הלומדות, ולמצוא דרכים נוספות לשיתופי פעולה בפרויקטים של האיחוד האירופי, פרויקטים המקדמים פעילויות למידה הנוגעות לאורח החיים של תושבי מודיעין מכבים רעות ותושבי אודינה, תוך שימת דגש על קידום בריאות ואיכות חיים בקהילה, לרבות בגיל השלישי. ראשי הערים בירכו על שיתוף הפעולה המוצלח מזה שנים בין אוניברסיטת דלה-ליברטה שבאודינה למרכז הרב תחומי של העירייה, אשר ביחד מובילים את פיתוח המודל של עיר לומדת.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות