חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

לימודי תואר שני במרכז הרב תחומי

 

ביום ראשון האחרון, החלו כ-20 סטודנטים, בקמפוס העירוני של האוניברסיטה הפתוחה שבמרכז הרב תחומי של העירייה, את לימודי התואר השני.

 

 למעשה, זו הפעם הראשונה שהאוניברסיטה הפתוחה מאפשרת לימודים לתואר שני פה בעיר, וזאת לאחר שלימודים לתואר ראשון בקמפוס זה החלו לפני שנים רבות. כעת, תושבי העיר והסביבה, המעוניינים ללמוד לתואר שני, יוכלו לעשות זאת קרוב לבית. 

הלימודים החדשים לתואר השני הם לימודי דמוקרטיה בין-תחומיים, בהתמחות בממשל ומדיניות ציבורית. זוהי תכנית המיועדת לכלל הציבור ומומלצת לעובדי ציבור ברשויות הסקטור הציבורי, הממשלתי והפרטי. הלימודים מבוססים על תחומי דעת מגוונים בהם מדע המדינה, מינהל עסקים, משפטים, סוציולוגיה, כלכלה ומדיניות ציבורית.

בין תחומי הלימוד של התואר הראשון המוצעים בעיר ניתן למצוא ניהול, פסיכולוגיה, כלכלה, מינהל עסקים, תקשורת, סוציולוגיה, חינוך, מדע המדינה ועוד, והחל משנה שעברה גם מסלול מיוחד, המאפשר לימודי תואר ראשון במדעי החברה והרוח עם דיפלומה בלימודי שלטון מקומי, תואר המתמקד במדיניות הציבורית על מגוון היבטיה השונים.

מנהלת המרכז הרב תחומי של העירייה, ד"ר אורנה מגר: "המרכז הרב תחומי הינו מרכז אקדמי מוכר של האוניברסיטה הפתוחה, מרכז שמאפשר לתושבים שלנו ללמוד לתואר ראשון ושני כאן ליד הבית, וזאת עם היתרון של הליווי האישי שלנו ושל מתן כל השירותים הנדרשים עבור השלמת מסלול הלימודים, כאן במודיעין מכבים רעות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות