חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אירועי הוקרה לאזרחים ותיקים – נובמבר 2016

 

במהלך חודש נובמבר יתקיימו ברחבי העיר אירועי הוקרה לאזרחים הוותיקים, במסגרת ”חודש הזקן הבינלאומי”, חודש שנקבע על ידי האו”ם במטרה להעלות את המודעות לנושאים הקשורים לאזרחים הוותיקים וכן לתרומתם לחברה ולהשפעתם עליה.

 

אזרחיה הוותיקים של מודיעין מכבים רעות יוכלו ליהנות ממגוון פעילויות, אירועים והרצאות שיתקיימו במספר מקומות בעיר. את האירועים מובילה רכזת הגמלאים בעיר, מיכל הלר, בשיתוף עם רכזת תחום הבריאות, מיכל אלימלך, היכל התרבות העירוני, ארגונים ועמותות עירוניים, קופות החולים בעיר ובעלי תפקידים מהמשרד לאזרחים ותיקים.

אירועי ההוקרה ייפתחו ביום ראשון 13.11 עם הפנינג בריאות גדול במועדון מפג"ש, שיכלול שיעור טאי צ’י ושיעור צ’י גונג חינמי. לאחר מכן תועברנה למשתתפים מספר הרצאות, בשיתוף המרכז להתעמלות בונה עצם, בנושאים הנוגעים למניעת כאבי ברכיים וגב, חיזוק שרירים ועוד. במהלך החודש מתוכנן לאזרחים הוותיקים גם ערב משפחה, שהכניסה אליו חופשית, שיכלול ריקוד ריו אביירטו עממי (אין צורך בידע מוקדם) והרצאה מרתקת על מסגרות משפחתיות בתרבויות בעולם. אירועי ההוקרה יכללו גם מספר הרצאות נוספות בנושאים שונים: מיצוי זכויות גמלאים, מטעם המשרד לשוויון חברתי, כלים וראיה ייחודית לעשייה ולחיים פעילים ומאושרים, שבעת פלאי הטבע של העולם ועוד.

כמו כן, יתקיימו מספר בקרים בנושאי בריאות, בשיתוף בית החולים "אסף הרופא" וקופת החולים "כללית", הכוללים הרצאות בנושאי תזונה בגיל השלישי, תרומת הפעילות הגופנית, כוח המח בגיל השלישי ושיווי משקל ומניעת נפילות.

אזרחים ותיקים תושבי העיר יוכלו גם לקחת חלק בפעילויות הספורטיביות שמאורגנות במיוחד בשבילם כמו תחרות טניס שולחן, הליכה נורדית ומשחק הכדור פטאנק. בשעות הצהריים של אחד מימי השישי של חודש נובמבר הם יוכלו להצטרף לקבלת שבת בגיל עם מקהלת "שרים בגיל", במסגרת פסטיבל "צלילי סתיו". את אירועי ההוקרה יסגור יום עיון בנושא "חדר כושר מנטלי", אשר יתקיים ביום שלישי 29.11 במרכז הרב תחומי. מרבית האירועים הינם ללא עלות, תושבי העיר מוזמנים לקחת בהם חלק. פרטים נוספים על אירועי ההוקרה ניתן יהיה למצוא בלוח האירועים שבאתר העירייה.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק האזרחים הוותיקים, שלמה פסי: "עיריית מודיעין מכבים רעות מוקירה את תושביה הוותיקים ומקיימת לטובת אוכלוסייה זו פעילויות רבות במגוון רחב של תחומים. לפי הנתונים הדמוגרפים, ולפי התחזית לגידול היחסי של האוכלוסייה הוותיקה בעיר, אנו ניתן את המענה הנדרש, כאשר הדבר בא לידי ביטוי בין היתר בפתיחת מועדונים ומקומות מפגש נוספים, כמו המועדון החברתי שנפתח במכבים והמועדון שיפתח בתקופה הקרובה בעמק האלה. העירייה תמשיך להיענות לצרכי האוכלוסייה הוותיקה ולהרחיב את הפעילויות המוצעות לה, הן בכמות והן במגוון."

רכזת הגמלאים העירונית, מיכל הלר: "כאות הערכה והוקרה לפועלכם ולעשייתכם, האזרחים הוותיקים, אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בשפע התרבותי ובהיצע הגדול שיינתן במהלך חודש נובמבר. נשמח מאוד לראות את כולכם."

רכזת קידום בריאות עירונית, מיכל אלימלך: "אנו רואים חשיבות רבה בהעלאת המודעות לניהול אורח חיים פעיל ובריא, הכולל תזונה נכונה ופעילות גופנית סדירה, תוך תרומה לשיפור איכות החיים. אנו מזמינים את כל האזרחים הוותיקים "להצביע ברגליים" וליהנות מהפעילויות המגוונות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות