חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

   הורוסקופ שבועי:  30 בספטמבר – 6 באוקטובר 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הקרוב:  30 בספטמבר – 6 באוקטובר 2016

 

                          הורוסקופ שבועי:  30 בספטמבר – 6 באוקטובר 2016

 טלה

הירח החדש במזלכם בשבת מאיר את המפה השבועית ומעלה לכם את המוראל. צפויה התחדשות מרעננת, לכן מומלץ להתכתב עם חו"ל, לצאת, לבלות ולהקיף את עצמכם באווירה רוחנית מלבבת ומחזקת. ימי ראש השנה מתאימים לפגישות עם אנשים, להיכרויות ולהתרחקות מהשגרה. מומלץ לצאת לחופשה של כמה ימים כדי למלא מצברים שהתרוקנו במהלך החודש.

 

שור

אתם מתחזקים ומתאוששים והאנרגיות הטובות מתגברות. אתם קורנים קסם אישי וגם נהנים מהשראה ומדחף יצירתי. ונוס שליטתכם (מול מזלכם עד 18 באוקטובר) עשוי להיטיב עימכם. יש רצון לבלות זמן עם הקרובים לכם, להשקיע בקשר עם בני הזוג ולהיות פנויים לבילויים ולהנאות מחוץ ומבית. לרבים מכם הרומנטיקה מודגשת, ולאלה שלא - יש אפשרות להכיר בני זוג.

 

תאומים

הירח החדש בשבת-ראשון עשוי להדגיש ולאוורר – במהלך השבוע - אינטראקציה תקשורתית, שעשויה להיות מלווה בביקורים ובנסיעות. בימים שני ושלישי הרשו לעצמכם גם לנוח סתם כך בלי לרוץ ולמהר. התקופה תזריק לכם מרץ ופעלתנות נלווים. יש אפשרות להביא יוזמה ייחודית שיש עימה אתגר חדשני. ענייני אהבה ויצירה תופסים דגש. קל לכם להתיידד ולמצוא חן.

 

סרטן

הירח החדש (בשבת-ראשון) עשוי להשפיע על ענייני הבית והמשפחה. במהלך השבוע מומלץ להקיף את עצמכם באנשים אהובים, כי חלקכם גם עשויים להיתקל באנרגיה בולמת. דיבורים חסרי טקט כלפי הצד השני עלולים להזיק למערכות היחסים שלכם. חשוב להתחבר רק לאווירה אמפטית אוהדת. לבודדים ביניכם מומלץ להתחבר לאנרגיה תומכת וחמה כדי שלא תחושו את בדידות החג.

 

אריה

לראש חודש בשבת-ראשון תהיה במהלך השבוע השפעה מבורכת בענייני תקשורת ונסיעות. כבני מזל נהנתנים תוכלו לארח, להתארח ולהתפנק. ימי חול המועד יתאימו ליציאות, לבילויים, לנסיעות, לטיולים וליציאה מהשגרה. כושר השכנוע והקסם שלכם יהיו החודש במיטבם, וניתן לצפות לתנופה אמיתית בזכות יוזמה ועשייה. להפתעתכם תזכו בתמיכה מאנשים שדעתם נחשבת.

 

בתולה

הירח החדש בשבת וראשון עשוי להדגיש את בית הכספים שלכם. ימי החג וחול המועד בכלל זה מיטיבים עם רבים מכם, התוכניות עשויות לקבל צביון מעשי, אך לעיתים הנפש רגישה ופגיעה ונוטה לפסיביות והסתגרות. מיקום כוכב סטורן בקשת עשוי לסחוף לקונפליקט או לבעיה משפחתית. כל אחד צריך למצוא את האיזון הנכון לו ולקשר שבו הוא מעורב בדרך שלא תפגע באחר.

 

מאזניים

הירח החדש שמתרחש במזלכם בשבת-ראשון מאיר את המפה השבועית ומרמז על התחזקות ועל ריכוך, אבל לחלק מכם טעון. אמנים ויוצרים ייהנו מהשראה ומיכולת לבטא את שפע הדמיון שלהם, שכן הכוכבים משדרגים את קסמכם האישי ואת המעמד שלכם בעיני הזולת. מה יש לומר, (סוכות) ראש השנה זה החג שלכם, כדאי לשמור על רעננות וגיוון. ונוס בבית הכספים שלכם עשוי להפתיע.

 

עקרב

החודש שלפני יום ההולדת אינו קל לכם. אתם חשים מרוקנים, וכל פעילות שבדרך כלל נעשית אוטומטית דורשת מכם משאבי אנרגיה שאינם ברשותכם כרגע. ירח חדש בשבת ובראשון עשויים להיות מעייפים. אם זו הרגשתכם, נסו להקל על עצמכם ולפנות יותר זמן למנוחה. ימים שני-שלישי כבר מחזקים אתכם ומצבכם משתפר. כוכב ונוס במזלכם מעצים את הכריזמה שלכם.

 

קשת

הירח החדש בשבת ראשון בבית החברתי שלכם מיטיב עימכם. ימי החג עשויים להיטיב עימכם. הירח החדש פותח את חג ראש השנה ומביא עימו תחושת רוחניות וחגיגיות. בילוי ומפגשים עם חברים ומכרים חדשים יתאימו לימי חול המועד. מומלץ וכדאי בחום להתחבר לפעילויות שיש בהן כיף ועניין. תוכלו להרחיב את חוג המכרים שלכם. קשר שיתחיל עכשיו עשוי להיות חשאי ומרגש.

 

גדי

רבים מכם עסוקים בעניינים מקצועיים ואנשי העסקים שבכם משלבים יוזמה שתזמן לכם אתגרים. נסיעות, תקשורת וחיי חברה ערניים יכולים להוסיף גיוון לפעילות החברתית שלכם. במהלך השנה הקרובה תהיה לכם אפשרות לקדם פרויקט עתידי ואולי על מימוש תוכנית שתביא לביסוסכם הכלכלי. מיקום יופיטר המיטיב לבית הקריירה שלכם יסייע לכם יאפשר התארגנות ובנייה מחודשות.

 

דלי

שבת וראשון מתדלקים אתכם. ראש חודש בשבת ראשון, במזלות מיטיבים, מרמז כי כדאי לצאת מהשגרה, להיענות להזמנות ולנצל קשרים חברתיים בארץ ובחו"ל. מישהו מעוניין ליצור קשר וימים אלה חיוביים לפגישות עסקים, אתם מצודדים ומשכנעים במיוחד. תוכלו לקדם דברים חשובים, שקודם לכן היו תקועים. בקרוב מאוד תזדמן הצעה שתביא לשינוי או פריצת דרך

 

דגים

בשבת ובראשון מומלץ להקיף את עצמכם באווירה רוחנית מחזקת. מיקום כוכב השפע יופיטר בבית השמיני שלכם, שם ישהה כשנה, עשויה להעיד כי על הפרק תעלה הזדמנות פיננסית שתוכל לעזור לכם בהגשמת פרויקט חשוב. לעומתו, אוראנוס מסמל את הצורך בחופש ובקשר שאינו תחום ומוגדר, וגם לא במיוחד מחייב. הקונפליקט ביניהם עשוי לפרוץ גבולות, לכן יש למצוא את האיזון ביחסים.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות