חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הניוזלטר השבועי של מודיעין חופשית

 

עצומה מרכז קהילתי ברעות - ראיונות ברשתות רדיו - בהמשך לפרסום העצומה להקמת מרכז קהילתי ברעות במקום בתי כנסת, פנו אליי השבוע ערוצי רדיו אחדים בנושא

 

עצומה מרכז קהילתי ברעות - ראיונות ברשתות רדיו - בהמשך לפרסום העצומה להקמת מרכז קהילתי ברעות במקום בתי כנסת, פנו אליי השבוע ערוצי רדיו אחדים בנושא.

ביום ראשון פנה אליי איש ’נחמד מאד’ מרדיו ’קול ברמה’ החרדי, ושאל אותי שאלות שנשמעו יותר כמו קביעת עובדות. כאשר ניסיתי לענות לשאלותיו, הוא לא איפשר לי לדבר ושיסע את דבריי כל הזמן - כנראה שהוא רצה לנהל מונולוג עם עצמו, ולכן בשלב מסויים ניתקתי את השיחה. 

ביום שני התקשר אליי מראיין מערוץ 20, שאל שאלות בנושא, הצגתי את הנושא באופן מפורט ועפ"י תפישת העולם של עמותת  מודיעין חופשית בנושא הקצאת מגרשים ציבוריים, מאז הקמת העמותה ב- 2011, כפי שפרטנו בעצומה המצ"ב.                    

ביום שלישי בבוקר התקשר אליי העיתונאי קלמן ליבסקינד שכותב בעיתון ’מעריב’ ומשדר בערוץ ’גלי ישראל’, והעלה לקו גם את חבר המועצה חרל"פ. קלמן שאל שאלות בנושא, וגם בשיחה הזו הצגתי את הנושא באופן מפורט ועפ"י תפישת העולם של עמותת מודיעין חופשית בנושא הקצאת מגרשים ציבוריים, מאז הקמת העמותה ב- 2011. חרל"פ הציג את עמדות הציבור הדתי בעיר.

ביום שלישי בערב התקשר אליי שדר מתכנית ’מורשת’ בקול ישראל, שאל שאלות בנושא, וגם כאן, הצגתי את הנושא באופן מפורט ועפ"י תפישת העולם של עמותת מודיעיןחופשית בנושא הקצאת מגרשים ציבוריים, מאז הקמת העמותה ב- 2011, כפי שפרטנו בעצומה המצ"ב.

כמו בעבר אני אמשיך להביע את דיעותיי באופן ברור וצלול, עפ"י תפישת העולם שלנו. 

אין לי ספק שבראיה אובייקטיבית של טובת כלל הציבור, יש עדיפות ברורה להקים על מגרש ציבורי מרכז קהילתי לצרכים תרבותיים וחברתיים של כלל הציבור, שהוא ברובו הגדול ציבור חופשי-חילוני, מאשר להקצות את אותו מגרש ציבורי לעמותה דתית של כמה עשרות אנשים להקמת ביכנ"ס בלבד.

 

2.    עצומה – להקים מרכז קהילתי ברעות במקום בתי כנסת http://www.atzuma.co.il/kehilatreut -

עד היום הצטרפו לעצומה 636 תושבים, ואנו רוצים להגיע לפחות ל- 1,000 מצטרפים ויותר.

אנו דורשים מהעירייה להשקיע ולהקים מרכז תרבות קהילתי על המגרש, עבור כלל הציבור לצרכים קהילתיים (כולל לפעילות העמותות לעיל בזמנים מוגדרים) ומתנגדים להקצאת המגרש לעיל להקמת בתי כנסת בלבד.

נא היכנסו לעצומה והצטרפו לרשימת הדורשים להקים מרכז קהילתי במקום בתי כנסת בשדרות האורנים ברעות.

כמו"כ, נא העבירו את הקישור לעצומה לכל חבריכם ובקשו מהם להצטרף לעצומה.

 

3.    תגובות קוראים - עצומה רעות (ידיעות מודיעין) - מצ"ב תגובות של קוראים שהתפרסמו בסוף השבוע במקומון ’ידיעות מודיעין’, בנושא העצומה.

אשמח לראות יותר מכתבי קוראים של חברי העמותה, אל מערכות המקומונים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות