חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

מזרח תיכון קייצי ושימותו הקנאים

 

קצת מרגישים שהקיץ עומד להגמר אז הנה עוד כמה מקומות ומאכלים שישאירו לכם תחושה של מזרח תיכון קייצי ושימותו הקנאים.

 

"יהלומה בנמל"

יהלומה, אותה בשלנית שגרמה לנו להגיע עד לוינסקי לתבשילים שלה, החליטה בפברואר השנה לקחת צעד לא קטן ולגדול ממקום אינטימי של 20 מקומות למקום רחב וגדול פי כמה באיזור שוק הנמל בתל אביב. בחצי שנה האחרונה היא חטפה לא מעט ביקורות על התימחור, על הוצאת המנות יחד עם שלל של ידבקים מחבקים על הטעמים והאווירה התל אביבית שנתפסה במקום.

מעבר מאינטימיות שכונתית למסעדה תמיד יגרור אחריו תלונות וביקורת כי מקום גדול חסר את החמימות והתחושה הבייתית שמייצר כוך קטן בלוינסקי שבו כולם מכירים את כולם. כך או כך יהלומה בינתיים מבשלת במרץ שלל של מנות בייתיות, מדוייקקות וטריות שנטולות תיאורים מוגזמים אם לפעמים במחיר לא זול.

לאחרונה השיקה יהלומה ארוחות בוקר ופתחה את דוכן "יהלומה לדרך" לאוכל ושתייה טו גו ואנחנו הלכנו להתנחל אל מול הנוף ההורס ולהרגע קצת

מה אכלנו? תתכוננו כי באנו רעבים:

ארוחת הבוקר הקלאסית תביא לשולחן חביתה עם גבינה עיראקית, עגבניות מיובשות ובזיליקום או חביתת ירק עם מנגולד, בצל ירוק ופטרוזיליה,  טעמנו גם ביצי עין עם צ’ילי, מרווה ויוגורט באפאלו שהיו הפייבוריט שלנו, תוסיפו לשולחן לחם מעולה, גבינות וסרדינים (64 כולל שתיה) ותתחילו להנות קצת מהחיים.

ברור לכם שלא הפסקתי פה, נגסנו ברעבתנות גם בבוריק מתפצפץ של מנגולד וגבינת קפלוטירי (32 ₪),  גם כדורי הפלאפל המיצרי הלוהטים עם הטחינה והחריף חוסלו עד תום עוד לפני שהספיקו להתקרר (38 ₪) וסגרנו עם סביצ’ה מוסר רענן עם אבוקדו, בצל ירוק וצנוניות על פוקצ’ה (40 ₪). כמובן שיש שקשוקה פיקנטית וחומוס ביתי, ואם עוד לא אכלתם שם בערב אתם חייבים לנסות את קציצות הדגים העסיסיות ואת הברוסקטה מרגז החריפה שתעלה בכם קולות עינוג.

לאחרונה נפתח גם  "יהלומה לדרך", שמציע גרסאות סטריט פוד למנות בתפריט: פלאפל  מצרי בפיתה עם סלט כרוב וטחינה (26 ₪); פיש אנד צ’יפס (42 ₪) ועוד. בירה תעלה 20 ₪ לשליש.

יהלומה בנמל, שוק האיכרים בנמל תל אביב, האנגר 12


המטבח הגלילי מגיע לתל-אביב

מחלבת ’משק צוריאל’ ואתר "EatWith" מציגים: סדרת ארוחות על טהרת הגליל

מיטב השפים של "EAT WITH" פתחו את בתיהם ואירחו  ארוחות אינטימיות המתבססות על המטבח הגלילי העשיר בגבינות, עשבי תיבול ומאפים .

ב-30 לאוגוסט תערך הארוחה המרכזית, אשר תחתום את סדרת הארוחות הגליליות, אצל   "הבנות"- זוג שפיות מוכשרות אשר יארחו, על גג ביתן שבנווה צדק, עם השף הגלילי יוסף ז’וז’ו חנא ממסעדת "מגדלנה" שבצפון הארץ. בין המנות הגליליות שהיו ויהיו בארוחות: סשימי טונה אדומה;  פילה דג ים צלוי בתנור עם שושברק מלוחיה וגבינת תבור; "ריזוטו"- פריקי מנצרת, עם חצילונים ופיסטוקים קלויים ועוד.

המנות הגליליות מהן ייהנו הסועדים במהלך הארוחות הינן מנות יצירתיות ומקוריות, פרי יצירתם של המארחים השונים.

מקומות לארוחות ניתן לרכוש בהזמנה מראש בלבד דרך אתר "EatWith":

  

גלידות אנדרי ממתיקים את הקיץ

 

למרות כל הגלידות הלא סטנדרטיות שצצו לאחרונה, תמיד כיף לחזור למוכר. הרשת הוותיקה אנדרי ממשיכה לפנק עם טעמים נוסטלגיים לצד טעמים חדשים- מסטיק, גבינה עם  תות, מקופלת וניל,  פצפוצי אורז, ביסקוטים, חלווה עם פיסטוק ,קפוצ’ינו ופצפוצי שוקולד, תפוז-שוקולד, לימון נענע, פירות יער ועוד כאפשר למצוא גלידות על בסיס שמנת משובחת, יוגורט, סורבה מפירות טריים, וגלידות דיאט נטולות שומן, הכל ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים. קלאסיק במיטבה

מארז של 1 ק"ג 58 ש’ .

סניפי גלידת "אנדרי": רח’ יפת 138 ת״א/  בן גוריון 2, רמת גן

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות