חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

  יריד החוגים של סחלבים

 

יריד החוגים המסורתי של עמותת סחלבים יערך בתחילת השבוע באמפי עמק האלה ובסחלבים מזמינים את תושבי העיר להתרשם ממגוון החוגים והפעילויות וליהנות מהפנינג ססגוני לכל המשפחה הכולל תחנות הפעלה לילדים, מופעי ראווה של החוגים המוצעים וכן מופע של כוכב הילדים ”אין כמוטי”.

 

 ביריד שיערך ביום ראשון 28.08.16 החל מהשעה 17:30 באמפי עמק האלה, הסמוך לבית סחלבים, ייקחו חלק עשרות מדריכי ומפעילי חוגים ותיקים וחדשים שיציגו את תחומי פעילותם. המשתתפים יוכלו להסתובב בין עמדות התצוגה, להכיר את המדריכים ולקבל מידע על למעלה מ-100 החוגים שיפעלו השנה בסחלבים בתחומי הספורט, המחול, האומנות, העשרה המוזיקה ואומנויות הלחימה. לצד עמדות המידע יוכלו ליהנות הבאים גם ממגוון תחנות הפעלה לילדים וממופעים ללא תשלום.

חוגי עמותת סחלבים יחלו לפעול עם פתיחת שנת הלימודים והם יתקיימו בכל רחבי העיר, בבתי הספר, באולמות הספורט ובבית סחלבים. בעמותה מסרו השבוע כי במהלך היריד ניתן יהיה להירשם לחוגים וליהנות מהנחת רישום מוקדם המוצעת עד לסוף חודש אוגוסט ומזמינים את תושבי העיר לבוא ליריד החוגים וליהנות מחוויה משפחתית בה ניתן יהיה לראות לשמוע ולטעום במקום אחד ממגוון החוגים הרחב.

מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי: "בשנה שעברה נהנו יותר מ-10,000 ילדים, מבוגרים ובני נוער ממערך החוגים הרחב של עמותת סחלבים. השנה, במטרה לרענן ולחדש, שילבנו חוגים חדשים לצד החוגים הוותיקים והמוצלחים כך שנוכל לספק מגוון רחב של יותר מ-100 חוגים ופעילויות. אני מזמין את תשובי העיר להגיע ליריד, לפגוש את מדריכי החוגים שלנו וליהנות מהפנינג חוגים לכל המשפחה עם פעילויות והופעות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות