חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך בוחרים כסא אוכל לתינוק

 

כשאתם יושבים ליד השולחן ואוכלים ארוחת צהריים או ערב, אתם רוצים שגם התינוק ייהנה מהארוחה בשביל זה אתם צריכים כסא אוכל לתינוק

 

 כשהתינוק שלכם עובר לאכול אוכל מוצק, זה השלב בו אתם צריכים לקנות עבורו כסא מיוחד שיאפשר לו לשבת לצידכם ליד השולחן וליהנות מהארוחה. לשמחתכם אתם יכולים למצוא מגוון רחב של כסאות אוכל לתינוק, אשר מגיעים בגבהים ובצבעים שונים. כסאות אלו, אשר ניתן לראות דוגמאות שלהם באתרי אינטרנט, חנויות ואפילו במסעדות ובתי קפה, יאפשרו לתינוק ליהנות ביחד איתכם מהארוחה ומהאווירה סביב השולחן, אשר בוודאי תהיה חגיגית יותר כשהוא יושב איתכם.

לפני שאתם ממהרים לרכוש כסאות אוכל לתינוק, עליכם לעבור על מספר נקודות ופרטים, זאת על מנת לבצע רכישה חכמה ובטוחה. תזכרו שכסא אוכל לתינוק ישרת אתכם זמן רב, ויתרה מזו, אתם יכולים להיות בטוח שמהרגע בו תרכשו את הכסא, השימוש בו יהיה תדיר מאוד, גם בין הארוחות, כשתרצו להאכיל את הילד או אפילו כשתרצו שישב לידכם כשאתם עסוקים במטבח. לכן חשוב שהכסא יהיה נוח ובטוח.

כסאות אוכל לתינוק ניתן לרכוש במגוון רחב של מקומות, אך ההמלצה היא לקנות במקום שאתם יכולים לראות ולבדוק את הכסא במו עיניכם. אל תקנו כסא לפני שראיתם אותו ובדקתם כיצד הוא מעוצב. גם אם אתם מוצאים כסא באינטרנט שמוצא חן בעיניכם, אל תוותרו על הליכה לחנות שמוכרת אותו, לבדוק איך הוא נראה והאם מה שמופיע באינטרנט זה גם מה שאתם מקבלים ברכישה.

פרמטרים לרכישת כסאות אוכל לתינוק

כאמור יש מספר פרמטרים ונקודות שצריך לבחון כשרוכשים כסא אוכל לתינוק ואנחנו נתייחס כאן לנקודות הנ"ל:

בטיחות – הפרמטר הראשון והחשוב מכל, לא ניתן לרכוש כסאות אוכל לתינוק מבלי שהם יעמוד בתקנים של המכון הישראלי. תוודא שתקן כזה אכן קיים. בשוק מסתובבים כסאות שלא קיבלו בדיקה ואישור, דבר שהוא מנוגד לחוק ואיננו בטיחותי.

גודל – כסא אוכל לתינוק בנוי באופן כזה שהוא יכול להתאים לתינוקות בגודל ממוצע. על גבי הכיסא מצוין במפורש לאילו גילאים הוא מתאים וכך תוכלו לדעת בדיוק, האם הוא מתאים לגודל ולמשקל של התינוק שלכם. במקרה הזה אי אפשר להתפשר, אחרת הכסא יהיה לא נוח או לא בטיחותי.

חומרים – אתם יכולים לבחור בין כסאות פלסטיק, מתכת או עץ. כסאות פלסטיק הם הפופולאריים ביותר מאחר והם הקלים ביותר מבחינת המשקל, לעומת זאת, כסאות עץ נחשבים הכי כבדים ופחות נוחים לשימוש.

אחסון וניוד – ברוב המקרים, הורים לא נוטים לקחת את הכסא ממקום למקום, זאת בניגוד לחפצים אחרים, אך במקרה ואתם כן רוצים לקחת את הכסא איתכם ברכב, תוודאו שהוא מתקפל (כסאות פלסטיק ומתכת הם מתקפלים בעוד שכסאות עץ לא), וכן שהם קומפקטיים ונוחים לניוד.

כוונון – על מנת שהתינוק ישב בצורה נוחה ובטוחה, עליכם לוודא שניתן לכוונון את המושב ואת המשענת, כולל אפשרות לכוונן את המשענת כך שיוכל להגיע למגש האוכל בצורה פשוטה.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות