חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פגם באבטחה

 

בעיריית מודיעין ובמינהלת אופק נרדמו בשמירה. בעקבות התערבות ”עיתונט – חדשות מודיעין” הוסדרה אבטחה בהקרנות משחקי הכדורגל בפארק ענבה

 

הקרנה המונית של משחק כדורגל מהיורו אשר התקיימה בשבוע שעבר בפארק ענבה בין נבחרות איטליה לספרד בנוכחות של קרוב ל-800 איש (כ-500 על כיסאות האמפיתיאטרון וקרוב ל-300 איש על המדשאות שמסביב) בוצעה ללא כל שמירה או אבטחה.

י’ תושב שכונת השבטים בעיר שהשתתף באירוע הפנה את תשומת לבנו לכך שבאירוע רשמי והמוני מסוג זה, שמתקיים ביוזמת העירייה ובאמצעות מינהלת אופק, לא הוצבה במקום כל אבטחה -  לא היו שומרים בכניסות, לא מאבטחים חמושים באזור הקהל, ואף לא ניידת סיור ו/או פטרול. בקיצור, אפס אבטחה.

מיותר לציין, כי באירועים קטנים הרבה יותר, אשר נערכו לאחרונה על ידי אגף התרבות היתה במקום שמירה ברמה סבירה.  

כידוע, נותרו עוד מספר משחקים במסגרת היורו המיועדים להיות מוקרנים אף הם בפארק, וככל שהשלבים מתקדמים יותר האירועים אמורים למשוך קהל רב יותר.  

שאלנו, אם כן, את דוברות העירייה: מהם הקריטריונים של העירייה לקביעת אבטחה באירועים? האם לגבי הקרנת המשחקים מהמונדיאל בפארק, הצורך באבטחה נבדק והוחלט שאין צורך בכך? אם כן, מה היו השיקולים? האם משטרת מודיעין היתה שותפה להחלטה ואישרה את קיום האירוע ללא כל אבטחה?

מדוברות העירייה נמסר בתגובה כי: "היוזמה של מנהלת אופק לשידורי משחקי היורו בפארק ענבה זכתה להצלחה גדולה עם קהל צופים רב. בהתאם לכך תוגברה האבטחה במשחקים המרכזיים ע״פ הנחיות קב״ט העירייה ובתוספת ניידת של מערך האבטחה במקרה הצורך. מתכונת זו תמשיך להתקיים עד סיום שידורי המשחקים".

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות