חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

נבחרה מנהלת לבית הספר לחינוך מיוחד

 

ויולט צוקרמן נבחרה לנהל את בית הספר החדש לחינוך מיוחד. בימים אלה נמצא בית הספר בשלבי סיום בנייה וממוקם ברחוב עמק חרוד שבשכונת הכרמים, בין בית חינוך הכרמים לבית הספר העל יסודי אורט עירוני ד’.

 

צוקרמן היא בעלת תואר MA בחינוך המיוחד, בלימודי התואר הראשון עסקה בחינוך מיוחד והיסטוריה כללית. היא בוגרת תכנית להכשרת מנהלים של "אבני ראשה" ויש לה תעודת הוראה בחינוך מיוחד מאוניברסיטת ת"א ותעודת מאבחנת דידקטית מוסמכת ממכללת "אחווה".

במשך יותר מעשרים שנה היא עבדה בבית הספר לחינוך מיוחד "עלומים" באשדוד, שם מילאה תפקידים שונים בהם מחנכת ורכזת שכבה, ובשבע השנים האחרונות היא שימשה כסגנית המנהלת.

לצוקרמן ידע נרחב בתחומי הפדגוגיה והניהול, בהוראה מתקנת בקריאה, כתיבה וחשבון, באבחון דידקטי ובהוראה מותאמת לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים. בנוסף, היא הובילה פרויקטים בתחומים שונים לשילוב התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים בקהילה.

 

כזכור, "בית אקשטיין", הינו ארגון גדול ומוביל בארץ במתן שירותים לאנשים עם צרכים מיוחדים, נבחר להפעיל את בית הספר שמיועד לתלמידים עם צרכים מיוחדים בגילאי 6–12. מטרתו הינה לתת מענה לשתי אוכלוסיות שעד היום חלקם הוסעו ולמדו במוסדות חינוך מחוץ לעיר: ילדים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית קשה וילדים על הרצף האוטיסטי בתפקוד נמוך. בתי הספר של בית אקשטיין הם בתי ספר לחינוך מיוחד מוכרים ושאינם רשמיים הפועלים ברישיון ובפיקוח משרד החינוך.

 

בימים אלה נמצאות העבודות להקמת בית הספר לקראת סיום. בית הספר הותאם לצרכי האוכלוסייה עבורה הוא נבנה. בית הספר משתרע על שטח של כ-5,000 מ"ר, כאשר השטח הבנוי הינו כ-2,000 מ"ר וכולל 12 כיתות לימוד, 6 לכל אוכלוסייה. בנוסף, בבית הספר יהיו מטבח לימודי, בו יוכלו הילדים לרכוש מיומנויות מטבח, חדרי טכנולוגיה ומדעים, חדרי טיפולים, חדרי עזר, מנהלה, גינה טיפולית ואולם רב תכליתי.

 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "מודיעין מכבים רעות ידועה בארץ בזכות מערכת החינוך החזקה שלה, ובכלל זה ההשקעה הגדולה בחינוך המיוחד. השקעה זו באה לידי ביטוי גם בפתיחת בית הספר החדש לחינוך מיוחד, אשר מהווה שיא של תהליך שנמשך שנים רבות, ואשר כלל מיפוי הצרכים, תהליך לימוד ותכנון, קבלת אישורים והקמה של בית הספר. התהליך לא הסתיים, ונדרש להמשיך ולהשקיע על מנת ליצור בית ספר באיכות גבוהה שייתן מענה מיטבי לפונים אליו. אני מאחל הצלחה רבה לויולט, אשר אין לי ספק שתוביל את בית הספר להיות בית החינוך הטוב ביותר עבוד ילדינו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות