חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הומאופתיה - הרבה יותר מצמחים

 

בשבוע הבא יצוין שבוע המודעות להומאופתיה, ובמהלכו האגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית, בשיתוף עם רכזת קידום בריאות באגף לשירותים חברתיים, מיכל אלימלך, תקיים בעיר שתי הרצאות ללא עלות לקהל הרחב בנושאי טיפול הומאופתי ושיפור איכות החיים.

 

 ההומאופתיה הקלאסית היא שיטת טיפול המטפלת באדם כמכלול ומעודדת מנגנוני ריפוי עצמיים באמצעות מתן חומרים טבעיים, שיטה המיושמת על כ-400 מיליון איש בכל רחבי העולם. תהליך הטיפול ההומאופתי מתחיל בתשאול מקיף על חייו של המטופל, מצבו הבריאותי והאישי. בהתבסס על המידע המקיף שמתקבל בתום התשאול, מתאים ההומאופת למטופל את הרמדי - ההכנה ההומאופתית. לכל אדם המטופל בגישת ההומיאופתיה הקלאסית מותאם טיפול ייחודי שמותאם אישית ועונה על מכלול הסימפטומים במישורי חייו השונים.

 ההומיאופתיה הקלאסית מטפלת בקשת רחבה של מצבי חולי בכל שלבי החיים, ומעניקה פתרונות לשורה ארוכה ביותר של בעיות גופניות ונפשיות, כמו מגרנות, אסתמה, דלקות אוזניים, בעיות פרקים, אלרגיה, כאבי גב, הפרעות במערכת העיכול, חרדות, הפרעות שינה, דלקות בדרכי השתן, בעיות הורמונליות, בעיות קשב וריכוז, דכאון ועוד. שיטת הטיפול ההומאופתי היא טבעית ומתאימה לכלל האוכלוסייה.

 תושבי העיר מוזמנים להגיע להרצאות שיעסקו בהומאופתיה, טיפים לשימוש בה ביומיום וכן במתן עזרה ראשונה לקיץ. ההרצאות תתקיימנה במרכז הרב תחומי ובמועדון מפג"ש ותועברנה על ידי הומאופתים, תושבי העיר, חברי האגודה.

 הערב הראשון יתקיים ביום שלישי 21.6 בשעה 20:00 במרכז הרב תחומי ויחולק לשלוש הרצאות של כ-45 דקות כל אחת. הערב השני יתקיים ביום חמישי 23.6 בשעה 17:00 במועדון מפג"ש, בעמק בית שאן מול בית מספר 7. הכניסה חופשית. לפרטים נוספים ניתן לפנות למדור קידום בריאות בטלפון 073-2326431.

 בנוסף, במסגרת שבוע המודעות תקיים האגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית הסברה וייעוץ הומאופתי ברחבי הארץ לקהל הרחב ותפעיל קו פתוח לציבור. האגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית הוקמה בשנת 1993 ושמה לה למטרה לטפח את הרמה המקצועית של התחום, את הידע ואת המודעות הציבורית אליו. ניתן לפנות לעמותה בטלפון 03-6094213.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות