חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורים וילדים >>

מדוע חשובה הדרכת הורים?

 

בקליניקה מגיעים אלי פעמים רבות הורים לילדים אשר קשה להם לשלב עבודה ובית. היום בתקופה של הורות בעידן המודרני, ההורים עובדים קשה יותר, מגיעים מאוחר מיום עבודה עמוס

 

בקליניקה מגיעים אלי פעמים רבות הורים לילדים אשר קשה להם לשלב עבודה ובית. היום בתקופה של הורות בעידן המודרני, ההורים עובדים קשה יותר, מגיעים מאוחר מיום עבודה עמוס, מלחץ של עבודה אתה מגיע עייף ומגלה שהבית היה נקי רק הבוקר וכמה שעות של הילדים בבית ונראה שאולי ביקר פורץ ואף אחד לא שם לב.

הכיור מלא עד גדותיו בכלים, כמות הכלים מצביעה על תיאבון בריא, את לא זוכרת כלל שבישלת כ"כ הרבה מהבוקר לצהריים, ואז את מגלה שהצטרפו עוד כמה חברים לצהרים. אז בחדר אחד יש צווחות של מקהלת ילדים שלא למדה איך אפשר לשחק בשקט. ובחדר הסמוך הילדה עסוקה בצפיית שיא אינטנסיבית ומתחילים פרק ב"- בבית.

בטלביזיה הפרטית ואהה.. כן שכחה שיש גם שיעורי בית.

אז, כמובן שבא לך ברגע זה לנחות באיים הקריביים, או מינימום להיכנס למיטה ורק שיהיה שקט.

הורות לא באה משמים ולא מתת גנטי היא משהו שאנחנו לומדים. הדרכת הורים נותנת כלים של איך לייצר הורות בריאה ומוטיבציה אצל הילד בלי שננגן לו על העצבים כמה פעמים ביום ונצא מותשים. הורות זה דבר שכדאי שיהיה מהנה, אם נדע לשים גבולות ומידי פעם לא להיות כ"כ פרפקציוניסטים. אם נדע לעודד את הילד הוא ילמד להבין שהוא מסוגל לעשות דברים בלי חשש. אם נדע להיות יצירתיים בתקשורת נגדל ילד שפניו לחיפוש אתגרים. אם נמצא את הדרך להקשיב ולהיות מובן בד בבד לתת מקום שיויוני נגדל ילד בריא הדרכת הורים נותנת כלים ליצירת דיאלוג פתיחות וקשר בריא בין הורים וילדים בגיל ההתפתחות ובניית ומוכן למשימות החיים.

האישיות ובהמשך בתקופות גיל ההתבגרות.

מה הילד רוצה בעצם?

אם נסתכל על ההתנהגות האנושית שלנו, התנהגות האדם יש בה תכלית והיא חותרת אל מטרה. לא תמיד אנחנו מודעים למטרה ולכן הרבה פעמים נמצא את עצמינו שואלים למה, בעצם עשיתי את זה? לכן עלינו להבין תמיד מה מניע את אותה פעולה שעשינו, לא נוכל ליצור שינוי אם לא תהיה הבנה של הגורם שהביא אותנו להתנהגותנו. אנחנו יכולים להבין את סיבת התנהגותו של הילד אם נסתכל בתוצאות שאותן הוא משיג. בטחונו של הילד תלוי במידת תחושת השייכות שלו לסביבה. למציאת מקום לעצמו בקבוצה. הדרך שבה פעמים רבות ילד יפתח יכולת מיוחדת כאשר הוא צריך להתגבר על מגבלה שלו ויוצר תהליך של פיצוי יתר. מילת עידוד היא דרך להפיק מהילד תחושה בריאה ורצון להשתייך אם זה לתא המשפחתי ובגדול גם לקבוצת השווים שהיא קבוצת חבריו בכיתה ומאוחר יותר יחפש באופן בריא גם השתייכות לקהילה.

ינסה להשתייך הופכת למטרה.

במדור הורים וילדים נרצה לשתף אתכם בנושאים שמעניינים אתכם בתחום ההורות. אשמח אם תיכנסו לאתר הטיפולי של מילת ותוכלו לקבל את דרך ההתקשרות הישירה לקבלת הדרכה אישית ותואמת גם לבעיות שלנו עם עצמינו וגם לקבלת כלים לפתרון משברים במשפחה.

שלכם

455-1555556 לשאלות office@milat.co.il במייל , www.milat.co.il מילת – רוזנפלד עופרה

פסיכותרפיה והדרכת הורים – אדלר, פסיכותרפיה גופנית וטיפול ב NLP ודמיון מודרך

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות