חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

”אם אני יכול גם אתה יכול”

 

לעיתים כשאנו פוגשים אדם יוצא דופן עולה השאלה האם הוא באמת מקסים או שהוא שחקן  שיודע להרשים ולספר סיפורים והאמת שיש ויש. 

 

אנשים שיש להם קסם אישי יכולים להוליך שולל במקרה הרע או לשמש השראה במקרה הטוב הודות לכריזמה יכולת השכנוע שבאה בדר"כ עם יצירתיות מחשבתית מלידה.

לא תמיד הם מודעים לכוחם . כבר מילדות  הם מחליטים לאן הולכים מה עושים והרוב מסכימים ילכו אחריהם כ"עדר" כי מי מסרב ל"מנהיגים".

התרגלנו לחקות אחרים וכך באמת התקדמנו וכשהתקשנו שמענו הרבה "אם הוא יכול אז גם אתה יכול". אצל חלקנו  זה מהדהד עד היום ואנו ממשיכים לחקות וגם כי חונכנו  "תהיה כמו כולם" אמרה מוכרת ולחלקנו זה חרוט בזיכרון .

 אנשים בעלי הישגים יוצאים מהכלל שדבקו באמת שלהם השקיעו התמידו והצליחו המשפט שלהם "אם אני יכול גם אתה יכול" לשם תמיד צריך לשאוף.

פחדים של הורים  יכולים לשבש ולקטוע  כל יוזמה או אפשרות ולמנוע מילדיהם להגיע להישגים מרשימים ויוצאי דופן שיכולים אף  לתרום לחברה כולה.אך הם אינם מודעים ואף בטוחים שבכך הם מגנים על ילדיהם ומונעים כל כישלון אפשרי.

לכל אחד מאיתנו יש ייעוד . הקול ייחודי ,החשיבה אחרת את היכולות רואה דרך כתב היד והן שונות וייחודיות לכל אחד.. .אנחנו מגיעים  להישגים ופריצות דרך כשאנו מרוכזים בלהעשיר את עצמנו בידע ועוסקים במה  שאנחנו אוהבים ומתמידים.  וכן זו יכולה להיות עבודה שנחשבת כתחביב שתהפוך במהרה לקריירה עם יצירות ותגליות חדשות זה יקרה אך ורק אם נקשיב לקול הפנימי שבנו.

לעשות ולהשפיע זה לממש את מה שטמון בנו וגם לתרום לחברה ולשמש השראה לדור הבא.

אבחון גרפולוגי

תמי (46) רווקה שואלת  אם עולם האומנות מתאים לה? הדף שכתבת עליו הוא קרטון ולכן האבחון נערך בהסתייגות..

תמי יקרה, ניכר בך שיש לך יכולות אסטטיות וכמו שאת מספרת את כבר עוסקת באומנות ומציירת..יש לך שאיפות להתקדם ולקבל הכרה על פועלך הינך עצמאית באופייך עם רצון לגוון ולשנות. בכל מקצוע שתשקיעי בו ותתמידי אין סיבה שלא תצליחי ייעוץ שיווקי יוכל לעזור לך .ליתר פירוט את מוזמנת  לעשות אבחון גרפולוגי מקיף.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות