חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מוטב מאוחר מאשר בכלל לא

 

בעיריית מודיעין ובמשרד התחבורה הבינו סוף סוף את מה שכל ילד בכיתה ו’ הבין כבר מזמן – הפניה הצפונית שמאלה בקצה כביש השיקוע משדרות החשמונאים לרחוב חיים בר-לב מהווה מפגע תחבורתי מסוכן והיא תבוטל בקרוב. אילן בן סעדון: ”בעירייה התנגדו מלכתחילה לתוכנית זו”

 

הצטברות של מספר תאונות קשות ומאות מקרים של "כמעט תאונה" הביאו את מהנדסי התחבורה של עיריית מודיעין ושל משרד התחבורה לחשב את "המסלול מחדש" ולתכנן שינויים בצומת המאוד מסוכן שדרות החשמונאים-רחוב ברלב בקצה כביש השיקוע.  

כבר עם פתיחתו של השיקוע בשנה שעברה, תושבים ונהגים רבים התריעו על המצב הלא טבעי ולא בטיחותי שנוצר בצומת בעקבות השינויים שבוצעו במקום. ברשתות החברתיות של מודיעין בכלל ובקבוצת הפייסבוק "מודיעין שלנו" בפרט עלה נושא זה שוב ושוב על סדר היום הציבורי והתושבים התחננו לשינוי הכרחי.

נהגים אורחים ומזדמנים דיווחו על קושי רב להתמצא בצומת ועל בלבול מוחלט. כותב שורות אלו כתב מספר ימים לאחר חנוכת השיקוע כי מדובר בטעות שתהווה בכייה לדורות וכי המצב התקין והנכון הוא לאפשר לנהגים הבאים מדרום, מכיוון הקניון, ומבקשים לפנות שמאלה לכיוון שכונת המגינים אחרי בנייני דימרי, לפנות שמאלה בצומת החשמונאים- עמק זבולון, ולבטל את הפנייה בצומת החשמונאים ברלב.

סגן ראש העיר אילן בן סעדון המחזיק בתיק התחבורה, מסר למודיעין city כי תכנית זו אומצה עתה על ידי משרד התחבורה והעירייה ובקרוב יבוצע השינוי.

לדברי בן סעדון, מהנדסת התחבורה של העירייה אורנה מוזס התנגדה מלכתחילה לאפשר את הפנייה שמאלה לרחוב ברלב ומהנדסי משרד התחבורה כפו למעשה את התוכנית על העירייה. עתה, כאמור, הגיעו הצדדים להסכמה שהמצב אינו תקין וכי יש לבצע את השינוי האמור.  

עתה נותר לראות כמה זמן עוד ייקח עד שעיריית מודיעין ומשרד התחבורה יגיעו למסקנה המתבקשת כי יש לבטל גם את הפנייה שמאלה בקצהו הדרומי של השיקוע משדרות החשמונאים לעמק דותן.     

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות