חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

משאל מודיעיןcity: שחר מי און גבר על בוכניק ב 2%

 

משאל אתר מודיעיןcity, על השאלה מי חבר המועצה, למעט הסגנים בשכר , הבולט והפעיל ביותר. התוצאה, שחר מי און וברוך בוכניק נצמדו  בפיסגה איש לרעהו בראש חץ מתפצל. בדו קרב האיתנים בין השניים, גבר מי און על בוכניק בהפרש זעיר.  סה”כ הצבעות במשאל: 1662

 

שאלת המשאל: מי חבר המועצה הפעיל והפורה ביותר מבין חברי המועצה שאינם מקבלים שכר. ההיגיון באי הכללת הסגנים בשכר ברור. לסגנים יש מקדם ענק בזכות העובדה שעבודתם כסגנים הינה אומנותם, אינם נזקקים לדאוג לפרנסה ולכן יכולים להשקיע את כל זמנם הן בעבודה בקרב הציבור והן בחשיפת הפעילות מול הציבור. לכן, לכלול אותם במשאל שכזה, זה עיוות גמור של מטרת המשאל. 

לגופו של המשאל. כבר בשעות הבוקר של יום ראשון, לא היו עוררין על כך שחברי המועצה שחר מי און וברוך בוכניק, כבשו את 2 המקומות הראשונים ולא הרפו עד קו הסיום. אלא שבשעות הצהריים כשראש החץ היה ברור וכאשר הקרב בינהם היה צמוד, החל דו קרב שלא היה כמותו, קריאות עידוד וואטסאפיות בנוסח: הם נוהרים באוטובוסים, התרוצצו  בכל הרשת החברתית, וכך החליפו השניים מקומות עד שמוצו הכוחות או אולי עד שהמפסיד בין השניים קיבל עליו את הדין ושיחרר.

בכל מקרה, ומצילום תמונת המצב בשעות הראשונות להעלאת המשאל, ניתן כבר היה ללמוד על המגמות ולמעשה עד סגירתו, מיקום 16 חברי המועצה לא השתנה, כך שלאחוזים לא היתה משמעות. מעניינת רק העובדה שלמקום הש- 8  המכובד הגיעו אלה שלא מצאו אף מועמד מתאים בעינהם.  נדגיש עוד שלא היה ניתן להצביע יותר מהצבעה אחת מכל IP.                       

 

מקום ראשון: שחר מי און - 35%

 

 

 מקום שני: ברוך בוכניק 32ֵֵֵ.8%

   

         

  מקום 3: מירב פלג  8.1ֵֵ%

      

                                                         

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות