חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 11 – 17 במרץ 2016 - חוה מזור

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 11-17 למרץ 2016

 

 

תחזית שבועית: 11 – 17 במרץ 2016

 

טלה

מיקום כוכבים משמעותי מאוד (בבית השנים עשרה שלכם) עשוי להעיד כי השבוע במיוחד עליכם לגלות רגישות לכל הנעשה סביבכם. כוחות מנוגדים יוצרים קונפליקט תוך התעלמות מסיכונים וסימני אזהרה. שמרו על דיסקרטיות. כניסת השמש למזלכם (לקראת יום שני הבא) עשויה סוף סוף להעיד כי אתם עומדים להשתחרר מתקופת דגים המתישה ותיכנסו בהדרגה לחודש שפוי יותר.

 

שור

השבוע מצפה מכם לפתח חוש אבחנה ויכולת ראיה. אתם בתקופה פורייה ויצירתית מעין כמוה. מנגד, שימרו על עקביות, שכן אל תשכחו את נטיית אנרגיית השמים להעצים ולצבוע את המציאות בצבעים ססגוניים, הסותרים את אי הבהירות שמתגלה לעיתים בצד השני. אל תתפתו למערכת יחסים בה הצד השני "רוקד על שתי חתונות", אל תניחו לו לאחוז במקל בשני קצותיו.

 

תאומים

יש ביניכם כאלה שיחוו זרימה של אי בהירות, שתפריע לתפקוד, לאיזון ולשקט שלהם הם מייחלים. כוחות מנוגדים יוצרים קונפליקט תוך התעלמות מסיכונים וסימני אזהרה. שמועות מטעות עלולות לגרור מסקנות חפוזות. עכשיו יותר מתמיד חשוב להתחבר לשגרה ברוכה. בתוך כשבוע תיפרדו מחודש מזויף ומתעתע עבורכם, ותיכנסו לתקופה שתחזק אתכם ותהיו במיטבכם, מושכים ובולטים.

 

סרטן

ייתכנו מגעים ומגעים בארץ ובחו"ל, שיחרידו בכם ציפיות ותקוות. התכתבויות והתקשרויות באמצעות האינטרנט עשויים לשאת תפנית מאתגרת. מצד שני, הקפידו על תקשורת ברורה ומדויקת, ובמיוחד עליכם להיזהר ממי שמתחזה לחבר. אל תשכחו את נטיית אנרגיית השמים להעצים ולצבוע את המציאות בצבעים ססגוניים, הסותרים את אי הבהירות שמגלה הצד השני.

 

אריה

מצב הרוח קצת ירוד ואולי אתם מתגעגעים למשהו שחסר. תקופת דגים אף פעם לא טובה לכם, שכן היא עשויה לגרור עימה תחושה מסוימת של חוסר כיוון, במיוחד לגבי אלה הנתונים בבלבול ובקונפליקט. אלה המתלבטים ומצפים לפתרונות יחושו בהטבה הדרגתית בתוך שבוע, שתימשך גם בחודש אפריל. דברים ייראו ברורים יותר ותרגישו שאתם משיבים לעצמכם שליטה על המצב.

 

בתולה

תקופת דגים ממול, ומערך כוכבים מול מזלכם, מדגישים ענייני זוגיות, עסקים  ושותפויות, עם נטייה בולטת להפוך כל ערפול ואשליה למציאות. היו עירניים וקשובים לעצמכם. התחברו לאווירה אמפטית אוהדת. יותר מתמיד חשוב להתאים או להסתגל למצבים משתנים, גייסו טונות של סבלנות וסַגלו רכּוּת. אתם יכולים ורשאים להפליג בחלומות בהקיץ, אך באותה נשימה מהרו לחזור למציאות.

 

מאזניים

ימים אלה עשויים להעיד על חולשה ועל מצב רוח ירוד ואתם נתפסים למחשבות נוגות. הימנעו ממצבי מתח והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש ברגעים של תחושות קיומיות, שעמן יהיה קשה לכם להתמודד. אל תמהרו לבטוח במי שאינכם מכירים - ייתכן שלאופטימיות שלכם אין כיסוי. כניסת השמש לטלה (המזל הנגדי שלכם) בתוך שבוע, עשויה להעיד כי תתמלאו בחיוניות בגוף ובנפש.

  

עקרב

העקרבים מהירים והחלטיים וראשם אץ קדימה אל עבר מטרות חדשות ורעיונות מקוריים שאיש לפניכם עוד לא צפה או לא העלה. רבים מכם ניחנו בחוכמה, בברק ובראיית הנולד. השבוע משפיע על היצירתיות ועל היכולת לגלות יכולות אמנותיות. אווירת התקופה מזמנת היכרות שתאיץ את פעימות הלב שלכם. מנגד, יש להיות מודעים וזהירים מנוכלויות, גניבות והטעיה מכוונת.

 

קשת

הרגשה מעיקה עלולה ללוות אתכם, ועימה תחושה שהדברים הופכים להיות תובעניים ומסובכים. נכון כעת לשלב בין עצמאות לשיתופי פעולה ולהפגין גמישות וסתגלנות למצבים משתנים ולא יציבים בשטח. האביב שבפתח (בתוך שבוע וחצי) יביא לשיפור שלו אתם מצפים. בקרוב מאוד יחזרו ההומור, ההברקות, והיכולת להתחבר ולתקשר עם עולם ומלואו ללא כל בעיה.

 

גדי

מיקום ונוס בבית התקשורתי שלכם עשוי להדגיש ענייני יצירה, תקשורת ונסיעות וקביעת מטרות אידיאליסטיות. חשוב לבחור בראייה מעשית, כנה ואמיתית ולהימנע מהסתכלות מהסוג המשקף  חוסר יציבות וראייה מרחיקת לכת. נראה שדברים מסוימים מצויים באי בהירות מסוימת המטשטש את יכולת האבחנה שלכם ומפחית את הזהירות. שקלו מצבים בצורה מאוזנת ושקולה.

 

דלי

מיקום כוכבים משמעותי בבית הכספים שלכם נוגע כרגע בנקודות רגישות, מצב שדורש הפעלת איפוק וראייה אסטרטגית המסתמכים על ההיגיון, השכל ושיקול הדעת. אל תסמכו על האופן שבו מוצגים לכם הדברים, אלא בדקו בעצמכם. הפעילו את הצד הרציונלי שלכם כדי למנוע מצב של תבוסתנות בהמשך. בהמשך החודש תזכו להתעניינות ולתשומת לב שיגיעו אליכם מכיוון בלתי צפוי.

 

דגים

אתם בתקופה יצירתית חסרת תקדים, אך הצורך לחשוב בצורה מעשית יבלוט השבוע. נפטון במזלכם הוא הכוכב הפורס מסך ערפל. רבים מכם חיים בה כמו בסרט, קל יותר להאמין במה שיקרה כדי לחמוק מאמת כואבת. מקבץ הכוכבים במזלכם מעצים את רגישותכם ועשוי לתת מקום לפלטפורמה יצירתית פורייה במיוחד. חשוב שלא רק הרגשות יובילו אתכם, אלא גם השכל הבריא וההיגיון.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות