חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הורה משנה גישה ילד משנה התנהגות  

 

 הקתדרה להורות ומשפחה - מרכז הלימודים העירוני להורים, משפחה וקהילה הפועל במרכז הרב תחומי של העירייה יקיים בקרוב סדנת הורות לגיל הרך להורים לילדים מגיל לידה ועד לגיל 8.

 

 

 סדנה זו, שתהיה בת 12 מפגשים, אותה תנחה רחלי אורן, יועצת ומדריכה משפחתית וקבוצתית בעלת תואר שני ביחסים במשפחה, יכירו ההורים את הרצף ההתפתחותי ויקבלו כלים כיצד להציב גבולות, איך לגמול מבקבוק, מוצץ או טיטול, איך לפתח ולהעצים את הדימוי העצמי של הילד ואת הביטחון העצמי שלו ואיך להתמודד עם חרדות והיחסים בין האחים.

הקתדרה העירונית להורים ומשפחה הפועלת במרכז הרב תחומי, מחברת את קהילת ההורים בעיר לשותפות ולמידה מיטבית ומציע מגוון שירותי למידה, הנחייה, הדרכה, העשרה ושיח הורים משותף ומעורב בקהילה. המרכז כולל צוותים של מנחים מוסמכים בתחומים מגוונים ומקיים שיתופי פעולה רב תחומיים עם הסקטורים השונים בעיר. המרכז מפתח תכניות הדרכה והעשרה, לכל הורה בכל גיל, ופועל עם ההורים כשותפים פעילים בהיבטים המגוונים של הורות ומשפחה כבסיס לחברה יציבה ותורמת.

המפגש הראשון בסדנה יתקיים ביום ראשון 6.3.16 בשעה 20:30 במרכז הרב תחומי. לפרטים נוספים והרשמה, המרכז להורות ומשפחה בטלפון: 08-6226799, 08-6226756.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות